شناسهٔ خبر: 58477189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با دهه فجر؛

بانوان محجبه در حوزه اصناف خراسان جنوبی تجلیل می شوند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بانوان شاغل محجبه در حوزه صنوف مختلف خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فرشته اسدزاده بعدازظهر امروز یکشنبه (9 بهمن) در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: بهمن امسال باید معرف و منعکس کننده زحمات دولت سیزدهم باشد چراکه در طول یک سال گذشته تلاش های زیادی به ویژه در حوزه بانوان انجام شده است.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر برنامه‌های تبیینی تدارک دیده ایم و امیدوارم همزمانی برنامه اعتکاف با دهه فجر تغییری در برنامه ها ایجاد نکند، افزود: یکی از مهمترین اهداف ما معرفی دستاوردهای حوزه بانوان در طول 44 سال انقلاب است تا جایگاه خانواده و بانوان حفظ شود.

 

وی تصريح کرد: مهمترین برنامه ما در مطلع دهه فجر این است که میزبان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، همچنین اکران مستند معجزه بناسان با حضور کارگردان این مستند در استان از دیگر برنامه هاست.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفتمان سازی انقلاب توسط بانوان تبیین گر و اعزام سخنران به دستگاه های اجرایی دولت، تجدید میثاق با شهدا توسط بانوان مشاور دستگاه ها را از دیگر برنامه های حوزه بانوان همزمان با دهه فجر عنوان کرد و افزود: استانداری نیز میزبان شهید گمنام است و همراه با بانوان تجدید میثاق را با شهدا خواهیم داشت.

 

اسدزاده در ادامه از دیدار با نماینده ولی فقیه و بازدید از موزه ها برای مشاورین دستگاه ها خبر داد و گفت: بازدید از صنوف دارای فروشنده محجبه بانوان با همکاری سایر ادارات متولی در دستور کار است و تعدادی از این بانوان تجلیل خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در روز یکشنبه 16 بهمن تجلیل از صنوف و فروشندگان محجبه را تدارک دیده ایم که با همراهی دستگاه های مرتبط برگزار می شود.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از نگاه ویژه به مراسم معنوی اعتکاف دخترانه و مادرانه در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این اعتکاف به منظور ارائه الگوی مناسب به دختران نوجوان با حضور پورشور دختران در مصلی المهدی برگزار می شود.

 

اسدزاده از برگزاری نمایشگاه حوزه زنان و معرفی دستاوردهای بانوان در حوزه های مختلف همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بازنشر بیانات مقام معظم رهبری در مورد نقش و جایگاه زن در جامعه در شبکه های مختلف را خواهیم داشت و با همکاری حوزه هنری محفل ادبی زن در آینه انقلاب نیز برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/575

نظر شما