شناسهٔ خبر: 58476967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اثری متفاوت از شاعر آزاده؛

انتشار کتاب شعر «صبح ظهور صلوات» + فیلم

کتاب شعر «صبح ظهور صلوات» مجموعه ابیاتی است که شاعر آزاده و جانباز علیرضا لطفی در تمامی ابیات صنعت التزام را با واژه‌ی صلوات سروده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ کتاب «صبح ظهور صلوات» به همت شاعر آزاده و جانباز «علیرضا لطفی» متخلص به حامد اصفهانی سروده و در ۴۸ صفحه در قطع رقعی به شمارگان ۲۰۰۰ جلد، پاییز ۱۴۰۱ در انتشارات سلام سپاهان منتشر شد.

مجموعه ابیات این کتاب بیش از ۴۷۷ بیت است که در تمامی ابیات صنعت التزام با واژه‌ی صلوات سروده شده و شاعر این مجموعه اشعار مثنوی را به آیت‌الله ناصری رحمت الله علیه هدیه کرده است.

شاعر این کتاب گفت: پس از گستاخی به اسلام و پیامبر اعظم (ص) به دنبال پاسخی مناسب به این اهانت برآمدم و به ذهن من خطور کرد که بهترین روش استفاده از اشعاری با مضمون صلوات است.

علیرضا لطفی با اشاره به رباعیات با محتوای صلوات در این کتاب، افزود: نامه‌ای هم به رهبر معظم انقلاب ارسال کردیم که در تکمیل برخی رباعیات از نظرات ایشان استفاده شود.

این شاعر و گردآورنده کتاب گفت: جلد سوم کتاب " صلوات، سرود آسمانی" در حال تدوین است.

<div id="video-display-embed-code_9159261"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3734386/9159261?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما