شناسهٔ خبر: 58475241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گروه‌های جهادی در ۱۸ عرصه امربه معروف کرمان فعال هستند

کرمان - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با تبیین شرح وظایف این ستاد گفت: گروه های جهادی در ۱۸ عرصه در خصوص فریضتین در این استان فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی شجاع حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سیاست و بصیرت، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، مدیریت و شبکه سازی، گردشگری تعالی بخش، آموزش علم و فناوری، طب سنتی، روانشناسی و مشاوره، محیط زیست، سلامت و بهداشت، هیات و فعالیت های قرآنی، خانواده، هنر، رسانه و فضای مجازی، آسیب های اجتماعی، تربیت بدنه و آموزش دفاعی، فرهنگی و مناسبت ها و حقوقی و قضایی ۱۸ عرصه فعالیت گروه های جهادی در استان کرمان هستند.

وی با اشاره به وجود شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های مختلف اظهار داشت: یکی از اهداف این شورا این است که مردم بدون ترس نسبت به آن دستگاه بتوانند امر به معروف و نهی از منکر بدون کنند و همچنین همکاران نیز بتوانند به یکدیگر تذکر دهند و تذکر کارکنان به مسئولان بالادستی انجام شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان تصریح کرد: بعد از تحریم سپاه پاسداران، این ستاد نیز تحریم شد که بیانگر این است که ستاد امر به معروف خاری در چشم دشمنان است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با اقدام دشمنان باید انسجام داخلی داشته باشیم، صاحبان تریبون نیز موضع گیری لازم را برای این اقدام دشمن انجام دهند و حساس تر از قبل عمل کنند ضمن آنکه فعالیت ها در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بیشتر از قبل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان همچنین درخواست کرد که مجلس شورای اسلامی طرح جامع عفاف و حجاب را به قانون تبدیل کند.

نظر شما