شناسهٔ خبر: 58474812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیین‌های جشن و شادی همگام با دهه فجر در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: آیین‌های جشن و شادی به مناسبت دهه فجر، ایام جشن شعبانیه، استقبال از بهار و ماه رمضان از امروز در مشهد آغاز شد و به مدت سه ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حسین باغگلی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: از امروز تمام معاونت‌ها موظف شده اند برنامه‌های اختصاصی دهه فجر را در مشهد اجرا کنند و مجموعه‌ای از برنامه‌ها در گروه های سنی مختلف پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۰ برنامه با مشارکت ستاد سازمان فرهنگی و معاونت های فرهنگی شهرداری مشهد برای اجرا برنامه ریزی شده و در ایام دهه فجر نورافشانی به جز شب شهادت حضرت زینب(س) انجام می شود.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب در مکانهای مختلف شهری موقعیت سازی و با مشارکت مردم نمادهای روز ۲۲ بهمن تهیه می شود.

باغگلی افزود: همچنین مجموعه ای از برنامه فرهنگی و ورزشی در مدارس با تعامل آموزش و پرورش اجرا می شود و رویداد نهایی به صورت شهری در بوستان ملت با حضور منتخبان مدارس برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ سالن ورزشی نیز در سیزده منطقه مشهد برای فعالیت ورزشی تفریحی فرهنگی از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعال می‌شوند.

باغگلی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این جشن ها در ماه های رجب، رمضان و همچنین در استقبال از بهار در نقاط مختلف شهر با هدف مهیا شدن فضای شادی برای شهروندان ادامه خواهد داشت.

نظر شما