شناسهٔ خبر: 58474465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه گشایش یافت

بوشهر- ایرنا- چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارس در عسلویه گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) در این آیین گفت: چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی از امروز به مدت چهار روز از ساعت های ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان و بویژه فعالان این حوزه است.

ابوالحسن رزمی نیا اظهار کرد: در این نمایشگاه که همسو با شعار سال رهبر معظم انقلاب تمرکز ویژه‌ای بر ارائه تولیدات و توان متخصصان داخلی شده است، ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه کرده اند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس شامل آتی ساز فناوری و شرکت شتاب دهندگان بازار پارس از فعالان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هستند که با توان و ظرفیت قابل توجه خود در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز بخوبی ظاهر شدند.

رزمی نیا ادامه داد: حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته از جمله پیشران‌های افقتصادی در اقصی نقاط جهان و بویژه ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای ظرفیت در حوزه انرژی نفت و گاز است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) گفت: نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی فضایی مطلوب برای عرضه توانمندی خدمات و کالاهای شرکت‌های مرتبط با حوزه های یاد شده است که انتظار می رود شرکت ها و کارفرمایان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

رزمی نیا عنوان کرد: نمایشگاه ها به طور معمول فرصتی برای معرفی و معارفه شرکت ها و کارفرمایان مقابل تولیدکنندگان صنعت نفت و گاز هستند که در چنین شرایطی ارتباط شبکه داخلی نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شبکه داخلی نمایشگاه باید با استفاده از فرصت به وجود آمده ارتباطات و شبکه خود را گسترش داده و غرفه ها نیز واحدهای غرفه کنار دست خود را به چشم رقیب نبینند.

رزمی نیا افزود: هر غرفه برای تقویت شبکه داخلی نمایشگاه باید بتواند زمینه همکاری جدید را برای غرفه‌های جوار خود شکل دهد.

وی بیان کرد: پارک علم و فنانوری خلیج فارس اکنون مفتخر به پذیرای بسیاری از شرکت‌ها شده و در همین ارتیاط از شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه برای جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر در نقاط مختلف استان دعوت شده است.

مدیرعامل شرکت آتی ساز فناوری و دبیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان این حوزه به شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

مبین غفوری افزود: با تمهیدات اندیشیده انتظار است نمایشگاه مورد استقبال شمار قابل توجه داخلی و خارجی قرار گیرد.

نظر شما