شناسهٔ خبر: 58473238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در صورت بارش بیش از ۲۰ سانتی‌متر؛

ستاد بحران برف‌روبی در همدان تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آیین‌نامه برف‌روبی گفت: بر اساس این آیین‌نامه، در صورت بارش بیش از ۲۰ سانتی‌متر باید ستاد بحران برف‌روبی تشکیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز_ یک‌شنبه نهم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور اظهار کرد: از زحمات شبانه‌روزی مجموعه شهرداری به ویژه خدمات شهری در عملیات برف‌روبی، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از روز نخست بارش‌ها مجموعه مدیریت شهری پای کار بوده و سعی کردند با تمام امکانات خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهند، برخی مدیران و کارکنان شهرداری چندین شبانه روز بدون استراحت مشغول کار بودند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: سعی شهرداری بر این بود که برف روبی را با نهایت سرعت انجام دهند. البته نواقصی هم در کار وجود داشت و شهرداری می‌توانست بهتر از این عمل کند تا نتایج رضایت‌بخشی حاصل شود که باید پیشنهادها کارشناسی و تجربی برای این موضوع در جلسه ای در شهرداری مورد بررسی و دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص آیین‌نامه برف‌روبی افزود: بر اساس این آیین‌نامه، در صورت بارش بیش از ۲۰ سانتی متر باید ستاد بحران برف‌روبی تشکیل شود، البته در بارش‌هایی که به تازگی داشتیم، استانداری همدان این ستاد را تشکیل داد که جای قدردانی دارد و به کمک مجموعه شهرداری همدان آمد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور شهردار این شهر در نشست با دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برای پاسخگویی، اضافه کرد: جنبش عدالت‌خواهی جنبشی است که در سال‌های ۸۲ شکل گرفته است؛ عمده دغدغه دانشجویان حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و پاسخگو بودن وی است، این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه محیط دانشجویی محلی است که دانشجو به‌دلیل روحیه آزادگی هر سوالی را از هر جایی می‌پرسند، گفت: شهردار همدان این شجاعت و جسارت را داشت که در جمع دانشجویان حضور یابد و با پیشگام شدن و پاسخ به سوالات آنها فصل جدیدی از جرات مدیران در پاسخگویی و حضور در دانشگاه را رقم زدند که جای تقدیر و تشکر دارد و امید است سایر مدیران این روند و سنت حسنه را ادامه داده و به مطالبه‌گران پاسخگو باشند.

شهابی نیا در خصوص اینکه ایرادی در خصوص سوالات دانشجویان در بحث مطالبه‌گری وجود دارد، گفت: سوالات کلی پرسیده می‌شود، اگر این سوالات به صورت تخصصی باشد، نتایج بهتری حاصل می شود.

نظر شما