شناسهٔ خبر: 58472278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

کدام نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور تذکر کتبی دادند؟

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی امروز مجلس قرائت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز یکشنبه (۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر راه:‌ ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان سردشت.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور:‌ ضرورت رسیدگی به ضعف عملکرد، ترک فعل و شائبه های تخلف در سازمان محیط زیست کشور.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صمت: لزوم انجام اقدام موثر در خصوص وضعیت بازار خودرو، به وزیر ‌آموزش و پرورش درباره لزوم بهره مندی بانوان معلمان خرید خدمت از مرخصی زایمان.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به وزیر صمت: لزوم تسریع در پیوستن به درگاه ملی مجوزها.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر ارتباطات: لزوم عمل به تعهدات در خصوص پوشش دهی آنتن تلفن همراه و تلفن ثابت، به وزیر نفت درباره لزوم اجرایی کردن قانون معافیت مدارس از پرداخت هزینه گاز، به وزیر نیرو درباره لزوم اجرایی کردن قانون معافیت مدارس از پرداخت هزینه های آب و برق، به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت سرانه مدارس.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر ورزش: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان پیرانشهر، ضرورت تخصیص اعتبار و رسیدگی به سرانه بسیار پایین ورزشی در شهرستان سردشت، به رئیس جمهور درباره ضرورت تسریع در بازگشایی معابر و بازارچه های مرزی شهرستان سردشت، به وزیر راه درباره ضرورت بهسازی، تعریض و آسفالت محور های اصلی حوزه انتخابیه، به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره ضرورت تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب دو شهر حوزه انتخابیه، به وزیر صمت درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت راه های روستایی هم مسیر با معادن در شهرستان پیرانشهر.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: ‌لزوم رسیدگی به ضعف عملکرد سازمان محیط زیست کشور در زمینه اجرای قوانین هوای پاک.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در توقف مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شهید منتظری اصفهان.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر نفت: ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبه هیات دولت مبنی بر احداث جایگاه سوخت در شهرستان اندیکا، به وزیر نیرو درباره ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات هیات دولت مبنی بر رفع مشکلات آب و برق مناطق کمتر برخوردار و زلزله زده اندیکا، به وزیر امور اقتصادی درباره ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات هیات دولت در ایجاد شعبات بانکی در شهرستان اندیکا، به وزیر آموزش درباره ضرورت اجرایی شدن مصوبات هیات دولت در ساخت و بازسازی مدارس حوزه انتخابیه به ویژه مناطق زلزله زده اندیکا، به وزیر بهداشت درباره ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات هیات دولت جهت رفع مشکلات خدمات پزشکی درمانی مناطق کمتر برخوردار و زلزله زده اندیکا.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزرای جهاد کشاورزی و صمت: لزوم افزایش سهمیه آرد مصرفی روستائیان متناسب با افزایش جمعیت، به وزیر نیرو درباره لزوم رسیدگی به مشکلات و خطرات ناشی از فرسودگی تیرهای برق و قرار گرفتن در معابر به خصوص در روستاها.

جلیل رحیمی نماینده تربت جام به وزیر جهاد کشاورزی:‌ لزوم پرداخت به موقع بهای زعفران در طرح خرید توافقی از سوی سازمان تعاون روستایی و ضرورت حل مشکلات عدیده زعفران کاران خراسان رضوی، جنوبی و شمالی.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر نفت: لزوم اقدام جدی در رابطه با کمبود گاز و سوخت در سیستان.

سیدمحمود نبویان نماینده تهران به وزیر امور خارجه: لزوم حفظ شان و منافع ملت ایران در مذاکرات هسته ای.

سمیه محمودی نماینده شهرضا به وزیر آموزش: ضرورت تسریع در پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و خرید خدمات.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تدوین آیین نامه های تکلیف شده از طریق برون سپاری به دانشگاه ها، بازنشستگان وزارتخانه ها و نمایندگان ادوار، به وزیر راه در خصوص لزوم استفاده از وضعیت تهاتر در زمین های شرکت های تابع وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل طرح های نیمه تمام.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به وزرای امور خارجه و صمت:‌ ضرورت اجرای کامل بند (ت) ماده ۱۰۵ قانون برنامه ششم مبنی بر تعیین رایزنان بازرگانی در سفارتخانه های ایران و ارائه گزارش سالانه.

روح الله ایزدخواه نماینده تهران به وزیر امور اقتصادی:‌ لزوم رسیدگی به مشکلات خصوصی سازی شرکت مشانیر.

بهروز محبی نماینده سبزوار به وزیر ارتباطات: ضرورت اجرای قانون کار و رعایت عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شرکت مخابرات.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی:‌ لزوم تامین پول نقد مورد نیاز مردم در بانک ها، باجه ها و خودپردازها.

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی: ‌ضرورت ممنوعیت واردات تخمه آفتابگردان و خرید تضمینی از کشاورزان شهرستان سنقر و کلیایی.

نظر شما