شناسهٔ خبر: 58468797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اطلاعیه وزارت دفاع درباره «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به مرکز مهمات‌سازی در اصفهان

وزارت دفاع طی بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از مجتمع‌های کارگاهی در اصفهان اظهار داشت: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، وزارت دفاع طی بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از مجتمع‌های کارگاهی در اصفهان اظهار داشت: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع در بیانیه‌ای درباره انفجار شب گذشته در اصفهان اعلام کرد: خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تأثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت؛ ان‌شاء‌الله.

نظر شما