شناسهٔ خبر: 58462286 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

داوود شهاب:

نبرد آتی قبل از ماه رمضان خواهد بود/انتقاد از موضع ضدفلسطینی ریاض

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی ضمن انتقاد از موضع عربستان در قبال عملیات های ضد صهیونیستی تأکید کرد که سرفصل نبرد آتی که قبل از ماه رمضان خواهد بود، قدس و مسجد الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت کسانی که مسیر قدس و حاکمیت بر آن را تعیین می کنند، ساکنان قدس هستند و نه هیچکس دیگر.

بر اساس این گزارش، «داوود شهاب» در گفتگو با المیادین درباره تازه ترین تحولات کرانه باختری و عملیات های ضد صهیونیستی گفت: مردم در کشورهای عربی و اسلامی همواره حامی مقاومت فلسطین بوده اند، این در حالی است که برخی حکومت ها هنوز از آمریکا می ترسند و همسو با رژیم صهیونیستی حرکت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضع ضد فلسطینی کشورهای سازشکار افزود: وقتی رژیم سعودی غیرنظامیان فلسطینی را با اسرائیلی ها یکی می داند، به این معنی است که مشکلی وجود دارد. چگونه می توان یک شهرک نشین موقت در این سرزمین را با فلسطینی ها یکی دانست؟ این انحراف از اصول ثابت و واقعیت ها است.

شهاب تصریح کرد: مقاومت دیگر به مواضع حکومت های عربی که عملیات های مقاومت را محکوم می کنند، اهمیتی نمی دهد زیرا مقاومت به رویکرد فلسطینی ها تبدیل شده است. عملیات‌های انفرادی فلسطینی صهیونیست ها را سردرگم می کند زیرا آنها نمی دانند که این عملیات ها چه زمانی انجام می‌شود.

این مقام ارشد جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد: سرفصل نبرد آتی، مسجد الاقصی و بیت المقدس خواهد بود و این نبرد به پس از از ماه مبارک رمضان موکول نخواهد شد.

نظر شما