شناسهٔ خبر: 58460344 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اپل قیمت‌های اپ‌استور را افزایش می‌دهد

اپل اخیراً اعلام کرده است به‌زودی قیمت‌های اپ‌ استور را در کشورهای مختلفی ازجمله بریتانیا، کلمبیا و آفریقای جنوبی تغییر خواهد داد. موج افزایش قیمت‌ها از ماه فوریه برای برنامه‌های منتشر شده در اپ‌استور و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از زومیت، اپل اخیراً اعلام کرده است به‌زودی قیمت‌های اپ‌ استور را در کشورهای مختلفی ازجمله بریتانیا، کلمبیا و آفریقای جنوبی تغییر خواهد داد. موج افزایش قیمت‌ها از ماه فوریه برای برنامه‌های منتشر شده در اپ‌استور و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای اعمال خواهد شد.

اپل با ارسال یادداشتی به توسعه‌دهندگان اعلام کرد تغییرات قیمت‌ فروشگاه برنامه‌ی آن با توجه به تغییرات نرخ مالیات و ارز در کلمبیا، مجارستان، مصر، نیجریه، نروژ، آفریقای جنوبی و بریتانیا اعمال خواهد شد. به‌نوشته‌ی 9to5Mac، این قیمت‌ها در ازبکستان به‌دلیل کاهش نرخ مالیات محلی، کاهش خواهد یافت. اپل همچنین خاطرنشان می‌کند اگرچه قیمت‌ها در لوکزامبورگ، سنگاپور و زیمباوه ثابت باقی مانده‌اند، درآمد حاصل از آن در ماه آینده تعدیل خواهد شد.

علاوه‌براین، درآمد توسعه‌دهندگان برنامه در کامبوج، قرقیزستان، اندونزی، سنگاپور، کره‌ی جنوبی، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان افزایش خواهد یافت. اپل قبلاً قیمت‌های اپ‌استور را در ژاپن، کره‌ی جنوبی و چند کشور در اروپا افزایش داده است. این شرکت توضیح می‌دهد باید قیمت‌های اپ‌استور را براساس تغییرات مالیاتی و نرخ ارز به‌صورت دوره‌ای به‌روزرسانی کند.

قیمت‌های جدید اپ‌استور از ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) اعمال خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما