شناسهٔ خبر: 58457966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهداب – پیکان با انگیزه انتقام و احتمال صدرنشینی

رقابت تنگاتنگ مدعیان قهرمانی

روزنامه جوان

هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ والیبال در حالی عصر امروز در شهر‌های اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود

صاحب‌خبر -

هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ والیبال در حالی عصر امروز در شهر‌های اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود که پیکان به دنبال گرفتن انتقام از حریف یزدی خود است، خصوصاً که برتری در این دیدار می‌تواند صدرنشینی این خودروساز را به دنبال داشته باشد. البته به شرط شکست لبنیات هراز آمل. دیدار دور رفت را شهداب به سود خود خاتمه داد. با این وجود مدافع عنوان قهرمانی خوب می‌داند که پیکان تفاوت‌های زیادی با بازی دور رفت کرده و این را حضور شاگردان اکبری در دره سوم جدول نیز ثابت می‌کنند و این می‌تواند نوید یک بازی جذاب و دیدنی را از دو تیم بدهد، به خصوص که پیکان در صورت گرفتن انتقام بازی دور رفت می‌تواند با به زیر کشیدن شهداب با یک پله صعود خود را به رده دوم برساند.
با این حال مدافع عنوان قهرمانی خوب می‌داند برای تکرار این عنوان چاره‌ای جز برد دوباره مقابل پیکان ندارد، چراکه جبران امتیاز‌های از دست رفته در هفته‌های آتی بسیار دشوار خواهد بود. در ادامه دیدار‌های امروز، شاگردان عطایی در مصافی خانگی از شهرداری ارومیه پذیرایی می‌کنند. لبنیات هراز آمل که نیم‌فصل نخست را بدون هیچ باختی پشت سر گذاشته بود در نیم‌فصل دوم افت محسوسی را تجربه کرد و این اتفاق باعث شد دستیابی به صدر جدول برای مدعیانی، چون شهداب و پیکان چندان دور از دسترس نباشد، به‌طوری‌که حالا قبول یک شکست دیگر می‌تواند این تیم را از صدر به زیر بکشد و بر حساسیت بازی‌های لبنیات هراز آمل بیفزاید، خصوصاً که شهرداری ارومیه نیز دیگر آن تیم قعرنشینی نیست که دست رد به سینه هیچ حریفی نمی‌زد و بازی‌های خود را یکی پس از دیگری با شکست پشت سرمی‌گذاشت، این تیم با رسیدن به رده دهم جدول، انگیزه‌هایش بیشتر از قبل شده است.
هورسان رامسر نیز این هفته در سنندج با راه‌یاب ملل مریوان دیدار می‌کند. نماینده رامسر که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد در دور رفت به برتری ۳ بر صفر دست یافت و امیدوار است با کسب نهمین برد این فصل، جایگاه خود را تثبیت کند، چراکه نیان الکترونیک خراسان با امتیازی همسان (۳۸) به شدت در تعقیب حریف رامسری است. نماینده مریوان این هفته شانس استفاده از امتیاز میزبانی را دارد، اما بی‌شک مصاف سختی با یکی از مدعیان صعود به پلی‌آف در پیش خواهد داشت. نیان الکترونیک نیز این هفته با فولاد سیرجان ایرانیان دیدار می‌کند، تیمی از میانه‌های جدول. در ادامه گیتی‌پسند میزبان پاس گرگان است، مس در رفسنجان از شهرداری گنبد پذیرایی می‌کندو ایفاسرام اردکان نیز در تهران به مصاف سایپا می‌رود.

نظر شما