شناسهٔ خبر: 58455877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

آغاز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران کار خود را در خصوص بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ به منظور بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و کارشناسان این کمیسیون با حضور در سالن شیبانی شورای شهر میزبان معاونین مالی و اقتصادی، شهرسازی و مدیر کل بودجه شهرداری تهران بودند.

در این جلسه معاون مالی و مدیر کل درآمد شهرداری تهران از روند تحقق درآمد سال ۱۴۰۱ و پیش بینی‌های صورت گرفته در این خصوص تا پایان سال گزارش دادند.

همچنین مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گزارشی از روند تدوین لایحه بودجه و اقدامات صورت گرفته در این خصوص ارائه داد.

در ادامه این جلسه معاون شهرسازی شهردار تهران به توضیحی در خصوص پیش بینی‌ها از بودجه حوزه شهرسازی برای سال جاری و سال آینده پرداخت.

در ادامه فرایند بررسی بودجه، کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص لایحه بودجه در بخش درآمدها و منابع را قرائت کردند.

در این گزارش به عملکرد شهرداری و پیش‌بینی عملکرد برای سال آینده و همینطور اعداد واقعی در این خصوص اشاره شد.

گفتنی است با توجه به نظرات کارشناسی ارائه شده کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در روز آینده نیز مباحث بودجه‌ای را ادامه خواهد داد و نهایتاً نظرات تخصصی کمیسیون‌ها در خصوص سقف بودجه سال ۱۴۰۲ و بخش درآمدها و منابع به هیئت رئیسه شورا اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است، پس از اعلام نظر کمیسیون برنامه و بودجه، جلسه کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه در شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد تا نظر کمیسیون تلفیق در مورد سقف بودجه ۱۴۰۲ دریافت و نهایتا در روز سه شنبه در صحن شورا مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گیرد. پس از تصویب عدد بودجه ۱۴۰۲ جلسات فشرده کمیسیون‌ها به منظور بررسی مصارف بودجه به مدت سه هفته با حضور همه سازمان ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری آغاز خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران می‌بایست در روز دوم اسفند در صحن شورا به تصویب برسد.

نظر شما