شناسهٔ خبر: 58454460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دی‌ماریا همچنان با آلبی‌سلسته

ستاره آرژانتین از خداحافظی منصرف شد

آنخل دی‌ماریا رسما اعلام کرد که فعلا قصد خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا پیش از شروع جام جهانی 2022 و در چند مصاحبه تاکید کرده بود که هر اتفاقی در رقابت‌ها رخ بدهد، او در پایان از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد. ستاره باشگاه یوونتوس در بازی فینال یکی از گل‌های آرژانتین را زد و در نهایت نیز جام را بالای سر برد تا انتقام ناکامی در فینال جام جهانی 2014 را بگیرد.

1795969

دی‌ماریا در مصاحبه با نشریه "اوله"، خبر داد که مدتی بیشتر برای تیم ملی بازی خواهد کرد: «بله، می‌خواستم خداحافظی کنم، اما پس از چند هفته تفکر، به این نتیجه رسیدم که سال به سال پیش بروم و الان در خودم شور و انگیزه بالایی برای ادامه کار در تیم ملی می‌بینم. هم‌تیمی‌ها و اطرافیانم این انگیزه را در من حفظ کردند که همچنان برای آرژانتین بازی کنم.»

دی‌ماریا ادامه داد: «می‌گفتند من مرد بازی‌های فینال نیستم و همیشه خراب می‌کنم؛ اما سال گذشته در فینال کوپا آمه‌ریکا گل قهرمانی را به برزیل زدم و در فینال جام جهانی 2022 هم گلزنی کردم. همیشه برایم شنیدن این حرف دردناک بود و خوشحالم که ثابت کردم در بازی‌های بزرگ خوب کار می‌کنم. من مبارزه را از دخترم یاد گرفتم. او وقتی به دنیا آمد، تقریبا مرده بود و پزشکان گفتند شانس زنده ماندنش 30درصد است. با همسرم وقتی بیمارستان را ترک می‌کردیم، نمی‌دانستیم دخترمان زنده می‌ماند یا خیر. اما او زنده ماند و به من یاد داد هرگز تسلیم نشوم.»

نظر شما