شناسهٔ خبر: 58450730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه روز شنبه در مراسمی با حضور «محمدطیب صحرایی»، استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون امور استان‌های وزارت اقتصاد و دارایی به صورت وبیناری در سالن شهید سلیمانی استانداری معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ در این مراسم از زحمات «امیرحمزه حیدریان» تقدیر و «محمود رشیدی‌اقدم» به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معرفی شد.

در متن حکم انتصاب «محمود رشیدی‌اقدم» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه که به امضای «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده، آمده است: بنابه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه منصوب می شوید.

در ادامه متن این حکم همچنین آمده است: انتظار می‌رود، پیگیری و اجرای سیاست‌ها و خط مشی های اقتصادی و مالی کشور در سطح استان، اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذیحسابان در استان، پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار استان، پیگیری امور مولدسازی و دارایی های دولت در استان، راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی استان به عنوان اولویت برنامه‌های آن اداره کل قرار گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه متن این حکم همچنین آورده است: پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمدهای استان، همکاری و هماهنگی با سازمان ها و واحدهای اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت، ارتقاء توسعه و توانمندسازی سرمایه انسانی از دیگر مواردی است که انتظار می رود در اولویت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه پیگیری شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه معرفی شد

در پایان متن این حکم هم آمده است: امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلاب گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات، مجدانه بکوشید.

معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ذیحساب و مدیرکل وزارت راه و شهرسازی، ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان توسعه تجارت ایران، ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان خصوصی سازی، ذیحساب و مدیرکل سازمان حج و زیارت کشور، ذیحساب و مدیرکل امور مالی طرح‌های عمرانی سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی ، بازرس ویژه نظارت بر ذیحسابی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشاور وزیر راه و شهرسازی در سرمایه گذاری خارجی، حسابرس مسئول نظارت بر اجرای بودجه، حسابرس خزانه، حسابرس تمرکز و تلفیق حسابها، کارشناس رسمی دادگستری در حسابرسی و حسابداری و مدرس دانشگاه از جمله سوابق کاری «رشیدی‌اقدم» مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه است.

«ذبیح‌الله سلمانی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه نیز، گفت: شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی یکی از اولویت های وزارت امور اقتصادی و داریی است که امیدواریم در استان کرمانشاه هم مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما