شناسهٔ خبر: 58450190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کسب رتبه برتر دانشگاه در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این زمینه گفت: با اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز پس از ارزیابی مستندات عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور شد.

او این دستاورد مهم را حاصل تلاش و کار تیمی اعضای کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه و سایر مسوولان و کارشناسان در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دانست و اضافه کرد: بیش از ۲۵ مدیر و کارشناس ستادی به طور مستقیم و بیش از ۱۲۰۰ مدیر و کارشناس واحدهای محیطی به طور غیرمستقیم فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده و مشارکت داشته‌ اند.

رئیس دانشگاه، اجرای طرح مدیریت عملکرد یکپارچه توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را یکی از اقدامات برجسته و نوآورانه دانشگاه در راستای تحقق این دستاورد دانست و افزود: این طرح با ارزیابی درون سازمانی فرصت تعالی و موفقیت در ارزیابی برون سازمانی را فراهم می سازد.

دکتر حسینی با تقدیر از تلاش های شبانه ‌روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد کسب موفقیت ‌های بیشتر دانشگاه در عرصه ‌های مختلف باشیم و برگ های زرین دیگری در کتاب افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز ثبت شود.

نظر شما