شناسهٔ خبر: 58449766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۶۶ پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۶۶ پروژه مسکن و طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، سید سلمان حسینی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به افتتاح ۶۶ پروژه مسکن و طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به هزار تسهیلگری اشتغال در زمینه توانمند سازی جامعه هدف صورت پذیرفته است.

وی افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و توانسته با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بخش عظیمی ازعموم مردم و جامعه هدف را بصورت مستمر و غیر مستمر تحت پوشش قرار دهد وامروز به عنوان متولی سلامت اجتماعی ایفای نقش می کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به افتتاح ۳۶ واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان، خدابنده، ابهر، ایجرود، طارم و خرمدره خاطر نشان کرد : ۳۰ طرح اشتغالزایی نیز در در زمینه های چوب بری، کابینت سازی، کفاشی، سفره خانه سنتی، کفش فروشی، خرده فروشی پوشاک و... آماده بهره برداری است.

حسینی با اشاره به حمایت از ۲۷ هزار خانوار در سطح استان بیان کرد: در سال جاری ۹۸۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال زایی، بیمه خویش فرمایی و بیمه کارفرمایی و... بدریافت کردندو برای ۷۷۱ نفر از اافراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی نیز حق پرستاری خانواده محور پرداخت شده است و نزدیک به ۵ هزار نفر نیز از مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین خدمات دریافت کردند.

نظر شما