شناسهٔ خبر: 58448682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

قیمت طلا و سکه امروز 8 بهمن 1401 / سکه به کانال 24 میلیون تومانی بازگشت

قیمت سکه که در روزهای میانی هفته گذشته مسیری نزولی پشت سر می‌گذاشت از روز گذشته مجددا افزایشی شده است. قیمت طلا و سکه در بازار امروز چقدر است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز طلا و سکه مسیری متفاوت را طی می‌کنند. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 103 هزار تومان رسیده است. قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته روندی کاهشی را تجربه کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز 8 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی هم امروز با افزایش مواجه بوده است. قیمت این نوع سکه در حال حاضر به 24 میلیون  و 799 هزار تومان رسیده است. این نوع سکه روی قیمت 24 میلیون و 438 هزار تومان بازگشایی شده بود. گفتنی است حباب این نوع سکه در حال حاضر چهار میلیون و 766 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 23 میلیون و 501 هزار تومان است. قیمت این نوع سکه نیز مانند سکه امامی افزایشی و قیمت بازگشایی این نوع سکه 23 میلیون و 499 هزار تومان بوده است. در حال حاضر حباب سکه بهار آزادی به سه میلیون و 382 هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان افزایش قیمت داشته و اکنون 14 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورده است. نیم‌سکه در لحظه تنطیم این گزارش چهار میلیون و 488 هزار تومان حباب دارد.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه امروز در مسیر صعود گام برمی‌دارد و در حالی که در هفته گذشته تا 10 میلیون تومان هم رشد داشته اکنون 9 میلیون و 300 هزار تومان قیمت خورده است. اکنون حباب ربع سکه به چهار میلیون و 291 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز پنج میلیون تومان تعیین شده که نسبت به نرخ روز گذشته تغییری نداشته است. همچنین این سکه کوچک دو میلیون و 534 هزار تومان برآورد شده است.

سکه در هفته گذشته مسیر پرنوسانی را پشت سر گذاشت. این فلز ارزشمند که در روزهای ایتدایی این هفته تا 25 میلیون تومان نیز رشد کرد، در روزهای میانی روندی کاهشی داشت و روز گذشته گذشته مجددا در مسیر صعود قرار گرفت.

تحلیلگران معتقدند قیمت سکه باید تا کف 22 میلیون تومان پایین بیاید تا پس از آن بتواند مسیر نزولی خود را حفظ کند.

با توجه به نوسانات افزایشی قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا به نظر می‌آید سکه امروز را صعودی پشت سر بگذارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظر شما