شناسهٔ خبر: 58447992 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

درخشش فیلمساز مراغه ای در ششمین المپیاد فیلمسازی کشور

صاحب‌خبر -

در آیین اختتامیه ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که شامگاه دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد ، برگزیدگان ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند .

در این مراسم که با حضور دکتر سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی، علیرضا اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران و مرتضی علی عباس میرزایی عضو هیات انتخاب المپیاد و نیز هنرمندان شرکت کننده در این رویداد سینمایی برگزار شد ، لوح تقدیر المپیاد بنابر نظر هیات داوران به سه نوجوان فیلمساز تعلق گرفت. آیلین محمودزاده به دلیل ایده‌پردازی جذاب در فیلم‌ «تحفه» از انجمن سینمای جوانان مراغه ، بنیامین خدابنده برای به کار گیری ساختار متفاوت در فیلم «برای آخرین رنگ این شهر» از زاهدان و محمدمتین رستمی برای نگاه خلاقانه در انیمیشن «تلنگر» مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است ششمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به همت بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، از ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳۵ نوجوان از سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است و تا سوم بهمن ماه به دبیری مسعود احمدیان در تهران ادامه داشت.

نظر شما