شناسهٔ خبر: 58446865 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

یخنوردان ایرانی در میان برترین‌های جهان در سال 2023

اقتصاد ایران: یخنوردان کشورمان با درخشش در جام‌‌های جهانی در میان برترین‌های دنیا قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در سومین مرحله از جام جهانی یخنوردی که به میزبانی شهر «ساس‌فی» سوئیس برگزار شد، یخنوردان کشورمان با درخششی قابل توجه موفق به کسب عناوینی ارزشمند از این رقابت‌ها شدند.

در ماده «سرعت» سومین مرحله جام جهانی یخنوردی در سال 2023، «محسن بهشتی راد» موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی و «محمدرضا صفدریان» موفق به کسب مدال نقره و نایب قهرمانی این مسابقات شد.

«محسن بهشتی راد» به دلیل کسب مدال‌ها و امتیازات بالا از سه دوره این رقابت‌ها (طلای جام‌های جهانی در کره جنوبی و سوئیس و مدال نقره در فرانسه)، در مجموع موفق به احراز رتبه نخست ماده «سرعت» در رده‌بندی جام‌های جهانی سال 2023 شد. همچنین «محمدرضا صفدریان» پس از ورزشکاری از کره جنوبی، در جایگاه سوم این رده بندی قرار گرفت. 

گفتنی است؛ «شبنم اسدی» نیز در ماده «سرعت» سومین مرحله جام جهانی، موفق به کسب رتبه ارزشمند ششم شد. وی در ماده «لید» این رقابت‌ها نیز با کسب رتبه سیزدهم راهی نیمه نهائی شده است و «محمدرضا صفدریان» نیز در ماده «لید» با کسب رتبه چهارم به مرحله نیمه نهائی راه یافته است. در این ماده دیگر یخنورد کشورمان «مسعود زینالی» در رتبه بیست‌ویکم قرار گرفت. 

برچسب‌ها:

نظر شما