شناسهٔ خبر: 58432277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اهانت به قرآن کریم ناشی از عصبانیت دشمن از اسلام ناب محمدی است

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: دشمنان هر چند وقت یک بار به اهل بیت(ع) و قرآن کریم اهانت می‌کنند که بخشی از آن به دلیل عصبانیت از اسلام ناب محمدی و رسوایی آنها می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از توصیه‌های اکید رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم، اصول و روش‌های تحکیم خانواده است.

وی نعمت زبان را یکی از ابزارهای تحکیم خانواده برشمرد و افزود: انسان باید مهارت‌های بهره‌مندی از نعمت زبان را فرا بگیرد و پیش از ازدواج با مدل ارتباط خود با افراد به ویژه با همسر آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شوهرداری و همسرداری بهترین وسیله‌ای است که می‌تواند نفس انسان را کنترل کند، ادامه داد: انسان اگر بتواند زبان را به خوبی مهار کند، از باطن خیلی خوب بهره‌مند خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه فرصت‌های سه ماه رجب، شعبان و رمضان را باید قدر دانست، بیان کرد: ماه شریف رجب، ماه آمادگی برای سفر معنوی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام(ره)، عنوان کرد: دهه مبارک فجر بهار تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به دشمنی دشمنان با اسلام ناب محمدی، گفت: دشمنان هر چند وقت یک بار به اهل بیت(ع) و قرآن کریم اهانت می‌کنند که بخشی از آن به دلیل عصبانیت از اسلام ناب محمدی و رسوایی آنها می‌باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به شکست‌ها و بی‌عرضگی‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: همان‌هایی که به آتش کشیدن برخی از مردم در خیابان‌ها را شاهد بودند، امروز در خیابان‌های آنها فتنه و آتش سوزی به راه افتاده است و لذا طبیعی است که اینگونه دیوانگی کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی، عنوان کرد: اگر تحریم‌ها اثر داشت در روزهای کرونا مجبور به سرقت ماسک نمی‌شدند و اگر نتیجه بخش بود شاهد حضور نیروهای مسلح ایران در دریای مدیترانه نمی‌بودیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی و عمله‌های آن دست و پا می‌زنند تا محو شدن از تاریخ را حتی اگر شده یک سال به تعویق بیاندازد.

انتهای پیام/

نظر شما