شناسهٔ خبر: 58422356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان:

آینده سیستان و بلوچستان با کار جهادی روشن است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توکل بر خدا و کار جهادی یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در کارگاه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ما اعمال می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که کشور‌های منطقه را از خرید سلاح از ایران منع می‌کنند.

کرمی افزود: وقتی در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم مسلماً سختی‌هایی داریم، اما باید با تلاش و کار میدانی آن‌ها را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که ما از همه این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

کرمی ادامه داد: بسیاری از موضوعات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارند بنابراین ما مسوولیت سنگینی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ شناختی است، افزود: ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسوولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه آموزش‌وپرورش یکی از موضوعات مهم کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلاتی را در دانشگاه می‌بینیم قطعاً ریشه آن در آموزش و پرورش بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین امنیت غذایی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستا‌ها باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: ما در سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات مردم محکم تصمیم می‌گیریم و همه مدیران ملزم به اجرای آن‌ها هستند.

نظر شما