شناسهٔ خبر: 58421092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

موانع البرز مرکزی را با کمک سازمان نقشه برداری باز کنیم

اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران قانون البرز مرکزی را از موانع و محدودیت های فراروی استان ذکر کرد و گفت: با کمک سازمان نقشه برداری باید این موانع و محدودیت ها باز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی داشتن نقشه راه را برای اجرای طرح‌های مختلف مهم برشمرد و با بیان این که سازمان نقشه برداری سازمان مهم است، گفت: این سازمان در همه شئون می‌تواند نقش ویژه ای داشته باشد.

وی با اظهار این که در مازندران نیازمند خدمات سازمان نقشه برداری هستیم، افزود: اختلافات فاحشی بین دستگاه‌ها در حوزه ساحل وجود دارد که باید از ظرفیت سازمان نقشه برداری برای رفع آن بهره گیری کنیم.

وی البرز مرکزی را از دیگر محدودیت‌های استان مواجه کرد و گفت: امروز استان در حوزه البرز مرکزی با بحران روبرو است هرچند اقداماتی با محیط زیست شروع کردیم و سازمان نقشه برداری برای تعیین تکلیف وضعیت البرز مرکزی می‌تواند کمک کند.

حسینی پور یادآور شد: مسئله البرز مرکزی ما را با ده‌ها هزار پرونده قضائی روبرو کرده است که باید با کمک سازمان نقشه برداری این مسئله را حل کنیم.

استاندار مازندران با تاکید بر بلندمرتبه سازی آن را از مسائل روز استان بیان کرد و گفت: بلندمرتبه سازی می‌تواند بسیاری از گره‌های استان مازندران را باز کند و آمادگی داریم از ظرفیت سازمان نقشه برداری برای اجرای طرح‌ها استفاده کنیم.

وی ارزش افزوده زمین در مازندران را سبب بروز بسیاری از اختلافات ذکر کرد و گفت: سازمان نقشه برداری با داشتن تکنولوژی‌های جدید می‌تواند به استان در رفع این مشکلات کمک کند.

برچسب‌ها:

نظر شما