شناسهٔ خبر: 58420456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه:

۲۰۰برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر در زرندیه برگزار می شود

زرندیه-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر۲۰۰برنامه هنری و فرهنگی در زرندیه برگزارمی شود.

صاحب‌خبر -

احمد جوانمرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد زرندیه در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن‌های متعدد انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و دستاوردهای انقلاب، محافل انس با قرآن، نشست‌های روشنگری، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری همایش بزرگ بصیرت رسانه‌ای، پخش فیلم در مساجد، اجرای سرود در مساجد، برپایی نمایشگاه‌های هنری، برپایی نمایشگاه روز شمار انقلاب بخشی از برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه است.

وی اجرای موسیقی محلی در سطح خیابان‌ها، برگزاری جشن در میادین اصلی شهر، چاپ و توزیع پوستر دهه فجر، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نشست‌های ادبی، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و بسیاری برنامه‌های متنوع را از دیگر برنامه‌های اداره ارشاد زرندیه عنوان کرد.

جوانمرد با اشاره به اینکه ویژگی‌های خاص الگوی رهبری امام موجب شده بود روند انقلاب تسهیل و پیشبرد آن تسریع شود، به اهمیت اصل نظام اسلامی و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: باید تبیین درستی نسبت به پیش از انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می‌کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تأثیرگذاری، رشد و توسعه زیرساختی و نرم افزاری و در حوزه‌های هوا و فضا، سلول‌های بنیادی، علوم پزشکی و… رسیده است که در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی و در زمان طاغوت، کشورهای استکباری می‌گفتند ایران حتی توان ساخت آفتابه را هم ندارد، ولی امروز می‌بینند که پالایشگاه‌هایمان را هم خودمان می‌سازیم.

نظر شما