شناسهٔ خبر: 58420282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تقویت زیرساخت‌ها در راستای ماندگاری در روستاها

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تقویت زیر ساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستاها باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی پیش از ظهر پنج شنبه در کارگاه جهاد تبیین که ویژه طلاب در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، افزود: با توکل بر خدا و کار جهادی یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین‌ترین تحریم‌ها بر علیه ملت ما اعمال می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که کشورهای منطقه را از خرید سلاح از ایران منع می‌کنند.

وی افزود: وقتی در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم مسلماً سختی‌هایی داریم اما باید با تلاش و کار میدانی آن‌ها را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که همه باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: با توکل بر خدا یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

کرمی اذعان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که ما از همه این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیاری از موضوعات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارند بنابراین ما مسئولیت سنگینی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ شناختی است، افزود: ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

کرمی با تاکید بر اینکه آموزش‌وپرورش یکی از موضوعات مهم کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلاتی را در دانشگاه می‌بینیم قطعاً ریشه آن در آموزش و پرورش بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تأمین امنیت غذایی ادامه داد: تقویت زیر ساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستاها باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ما در استان برای حل مشکلات مردم محکم تصمیم می‌گیریم و همه مدیران ملزم به اجرای آنها هستند.

نظر شما