شناسهٔ خبر: 58420281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد؛

اضافه شدن ۲۵ متخصص و فوق تخصص به مجموعه درمانی جهرم

جهرم-رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با جذب ۲۵ متخصص و فوق تخصص جدید در جهرم ۱۱۰متخصص و فوق تخصص به شهروندان ارائه خدمت می‌ کنند.

صاحب‌خبر -

محمد رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه، در راستای افزایش پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف ۲۲ پزشک متخصص و سه پزشک فوق تخصص را به مجموعه درمانی خود اضافه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با جذب این متخصصین و پزشکان فوق تخصص جدید به مجموعه درمانی دانشگاه در مجموع ۱۱۰ متخصص و فوق تخصص به شهروندان جهرم و خفر ارائه خدمت می‌نمایند.

وی بیان کرد: پزشکان متخصص در رشته‌های ارتوپدی، بیماری‌های داخلی بیماری‌های قلب و عروق بیماری‌های مغز و اعصاب، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، رادیولوژی، روانپزشکی، پاتولوژی، زنان و زایمان، کودکان، گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن ارائه خدمت می‌کنند.

رحمانیان تصریح کرد: علاوه بر اضافه شدن پزشکان متخصص جدید، سه پزشک فوق تخصص در رشته‌های مختلف پزشکی شامل فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص عفونی اطفال، فوق تخصص قلب اطفال نیز به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های جهرم افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: افزایش پزشک در رشته‌های مختلف پزشکی حجم زیادی از نیازهای بیمارستان‌های جهرم و خفر را در راستای خدمت رسانی بهینه‌تر مرتفع می‌کند و شاهد افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعین و سهولت دسترسی به پزشکان هستیم.

نظر شما