شناسهٔ خبر: 58420132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندارمازندران:

درخواست دیدار مردم آمل با آیت‌الله خامنه‌ای تقدیم دفتر رهبری شد

استاندارمازندران از ارسال نامه درخواست‌های پی‌درپی مردم آمل برای دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ این شهر به دفتر ایشان خبرداد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، گفت: نامه مشترکی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندارمازندران مبنی بر درخواست‌های مکرر مردم شهرستان آمل برای دیدارهای هرساله مقام معظم رهبری به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل خدمت دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد و به صورت جدی پیگیر و منتظر پاسخ مقام معظم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز هم ناامید نشدیم و منتظر فرصتی مناسب برای انجام این دیدار تاریخی و مهم مردم شهرستان آمل و مازندران با رهبرانقلاب هستیم، تصریح کرد: با توجه به محدودیت در دیدارهای رهبری، مجموعه مدیریت استان هم همپای مردم مازندران مشتاقانه منتظر شنیدن خبر دیدار با رهبری هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته نیز مردم آمل و استان به مناسبت حماسه ششم بهمن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تهران دیدار داشتند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم با توجه به اهمیت قائل شدن به حماسه مردمی و بزرگ ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل دیدار صمیمی با مردم آمل و مازندران داشتند و امیدواریم دیدار بعدی نیز هر چه سریعتر انجام شود.

حسینی‌پور، تصویب تشکیل ستاد استانی گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل درسطح مازندران در جلسه شورای اداری استان درشهرستان آمل را امید بخش و اقدامی رو به جلو برای استانی و ملی دیده شدن این رویداد مهم در شهرستان آمل اعلام کرد.

وی یادآورشد: در گام نخست مصوب شد که دبیرخانه این ستاد در مرکز استان تشکیل تا ابعاد مختلف حماسه ششم بهمن مردم آمل بهتر، فراگیرتر و در سطح استانی و ملی برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام

نظر شما