شناسهٔ خبر: 58418847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس: دانش‌آموزان، کشور را به جایگاه حقیقی خود برسانند

شیراز-ایرنا-استاندار فارس در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری شیراز، گفت:امروز از دانش‌آموزان توقع داریم که ایران را بسازند و آنرا به جایگاه و شایستگی حقیقی خودش برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه که به منظور شرکت در نماز جماعت ظهروعصر در دبیرستان شهید مطهری شیراز حاضر شده بود، اظهار کرد: بنا بر فرمایش امام راحل (ره)، خدمتی که مرحوم مطهری به نسل جوان و دیگران داشته است، کمتر کسی انجام داده؛ آثار ایشان بی استثنا، همه خوب است.
استاندار فارس با اشاره به فرمایش امام راحل و نام شهید مطهری که بر این دبیرستان نقش بسته است گفت: لازم است در این مدرسه کتابخانه‌ مناسبی با آثار شهید مطهری وجود داشته باشد.
ایمانیه با بیان اینکه به بهترین خلاصه‌ نوشته شده توسط دانش آموزان این مدرسه در خصوص هریک از آثار شهید مطهری جوایزی اهدا خواهیم کرد، افزود: جشنواره شهید مطهری با برنامه ریزی و مدیریت دانش آموزان این مدرسه برگزار شود و سپس به کل استان تسری یابد.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه مسئولین و دولتمردان موظف به ارائه گزارش و فعالیت های انجام شده به مردم می باشند، ادامه داد: خدمات گسترده و فراوانی در دوران پس از انقلاب اسلامی در ایران انجام شده است؛ بعنوان مثال خدمات سلامت را قبل و بعد از انقلاب در استان فارس مقایسه و بررسی کنید.
ایمانیه، ایران را یکی از اصلی ترین مقصد مردم کشورهای منطقه به منظور درمان عنوان کرد و اظهار داشت: به دفعات مشاهده شده که ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی نیز برای دریافت خدمات درمانی به اینجا مراجعه می کنند؛ چرا که خدمات درمانی در ایران از کیفیت بالا و هزینه های کمتری برخوردار است.
استاندار فارس با بیان اینکه بالاترین میزان پیوند کبد در یک بیمارستان جهان مربوط به بیمارستان پیوند بوعلی سینا واقع در شهر صدرا می باشد، به جایگاه علمی سلامت کشور در دنیا اشاره کرد.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: با امید زندگی کنید و در مسیر خود پرتلاش و استوار قدم بردارید؛ کشور را به شما عزیزان خواهیم سپرد.

نظر شما