شناسهٔ خبر: 58411405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز مازندران

استاندار مازندران با اشاره به مصوبه شورای اداری استان گفت: ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز استان با همکاری مدیران تشکیل می‌شود تا سال آینده همه مدیران شهرهای مازندران نسبت به حماسه ششم بهمن فعال شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،  سیدمحمود حسینی‌پور امشب در نشست شورای اداری مازندران همزمان با گرامیداشت سالگرد حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در این شهرستان اظهار کرد:  حماسه اسلامی آمل فقط مختص مردم این شهرستان نیست، بلکه فرااستانی و ملی بوده و جزو افتخارات بزرگ مازندران و شمال کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در مجموعه حوادث و بحران‌های جمهوری اسلامی حماسه آمل در تراز حماسه‌های اثرگذار است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه در بیان ارزش حماسه اسلامی مردم آمل باید به بیانات امام امت و رهبر انقلاب مراجعه کرد، تصریح کرد: ولی این حماسه با توجه به زحمات مدیران آن‌طور که باید و شاید جایگاه خود را پیدا نکرد و باید در طراز ملی و اصل حماسه بیان شود. 

استاندار مازندران با بیان اینکه همه مازندران یکپارچه باید در مورد حماسه اسلامی ششم بهمن از رامسر تا گلوگاه احساس مسوولیت کنند، گفت: یکی از ماندگارترین ورق‌های استراتژیک تاریخ انقلاب اسلامی در خطه آمل رقم خورد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه امروز تمام دنیا به بزرگی، اقتدار، بصیرت و دوراندیشی رهبر انقلاب اسلامی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: باید حماسه آمل به عنوان حماسه‌ای جاوید و ماندگار تبیین و تشریح شود.

استاندار مازندران با اشاره به عنوان مصوبه شورای اداری استان مازندران، افزود: ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز استان با همکاری مدیران تشکیل می‌شود تا سال آینده همه مدیران شهرهای مازندران نسبت به حماسه ششم بهمن فعال شده و مراسم بزرگ در آمل و مرکز استان از سوی دبیرخانه دائمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد دائمی حماسه اسلامی آمل نسبت به تبیین ماهیت حماسه فعال شده تا اثرات آن در حفظ و نگهداری انقلاب ماندگار شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز ابعاد مختلف حماسه آمل واکاوی نشد، گفت: باید مردم از جزئیات مهم حماسه ششم بهمن اطلاع داشته باشند و این رویداد عظیم را بشناسند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

نظر شما