شناسهٔ خبر: 58410190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه ؛

معرفی رئیس جدید پلیس راه گلستان

خبرهایی از چند شهر گلستان را در این بسته خبری ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در جلسه روسای ستاد بازسازی شهرستان‌های گلستان گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا مراسم پیاده روی اربعین سال آینده باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
///////////////
رویداد ملی تولید گروه‌های هنری دانش آموزی با عنوان یکصدا ایران، با حضور ۱۸۰ دانش آموز دختر و پسر گلستانی در گرگان برگزار شد.
////////////////
در مراسمی محمود شهرکی بعنوان رئیس پلیس راه استان معرفی و از خدمات علی عبدی قدردانی شد. فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: ۵۰ درصد فوت شدگان تصادفات در استان، موتورسیکلت سوارن هستند.
//////////////////
با هدف بهره گیری از ظرفیت علمی، افزایش بهره وری و کارایی خدمات مدیر عامل شرکت نیروی برق استان با روسای دانشگاه‌های آزاد علی آباد کتول و فنی و حرفه‌ای استان تفاهم نامه منعقد کردند.
/////////////////
فرماندار آزادشهر در نشست خبری از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۷ طرح اقتصادی و عمرانی در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
////////////////
فرماندار شهرستان ترکمن از آغاز ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن برای اهالی سیجوال خبر داد.
///////////////
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله از خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس و توزیع آن بین مدارس کم برخوردار و مناطق عشایری خبر داد.
//////////////
در پی محکومیت اقدام وقیحانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن "سپاه" جمعی از مسئولان شهرستان‌های گالیکش و کلاله با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر‌ها؛ حمایت خود را از این "نهاد پرقدرت و سرافراز اعلام کردند.

/////////////
بیش از هزار و ۴۶۰ دانش آموز کلاله‌ای رسیدن به سن تلکیف خود را جشن گرفتند.

/////////////
در آستانه دهه فجر آسفالت معابر روستا‌های تراجیق و ینقاق شهرستان گالیکش با بیش از یک میلیارد تومان آغاز شده است.

<div id="video-display-embed-code_9140265"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3729508/9140265?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما