شناسهٔ خبر: 58381439 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسینی در تذکر شفاهی:

نام سپاه در مقابله با تروریسم می‌درخشد

صاحب‌خبر -
نام سپاه در مقابله با تروریسم می‌درخشد
خبرگزاری آریا - نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با همه آزادگان جهان است و همه دنیا می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید کریم حسینی در نشست علنی امروز(سه شنبه 4 بهمن ماه) صحن مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: اهانت به کتاب مقدس آسمانی قرآن کریم، اهانت به همه ادیان الهی است و محکومیت جهانی را به دنبال دارد.
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، ادامه داد: امروز تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با همه آزادگان جهان است و همه دنیا می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
وی تصریح کرد: استفاده از شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در نظام اداری کشور رویکردی است که با شکست مواجه شده است و ضرورت دارد هر چه سریعتر با تصویب نهایی و اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح شود. 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: در روزهای اخیر به دلیل مه گرفتگی، ده ها پرواز فرودگاه های استان خوزستان لغو شده است که یکی از دلایل آن خرابی سیستم ILS می باشد هر چه سریعتر این سیستم تعمیر و راه اندازی شود. همچنین قیمت بلیت هواپیما که روند افزایشی داشته هنوز هم تا امروز روند رو به پایین مسیر خود را انتخاب نکرده است./
پایان پیام 

نظر شما