شناسهٔ خبر: 58148610 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش گردان عرین الاسود (بیشه شیرها) به شایعات دروغین رسانه‌ای

گردان مقاومت فلسطینی عرین الاسود (بیشه شیرها) که در ماه‌های اخیر به تهدید نخست علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تبدیل شده است، با انتشار بیانیه ای به شایعات منتشرشده علیه خود واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر و پس از پخش مستندی در شبکه الجزیره درباره فعالیت گردان های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری به ویژه دو گردان جنین و عرین الاسود (بیشه شیرها) برخی خبرگزاری های فلسطینی مدعی شدند که «ابوفلسطین» فرمانده گردان بیشه شیران ساعاتی پس از انتشار مصاحبه اش در شبکه الجزیره اقدام به تسلیم خود به دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین کرده است.

براساس این اخبار ابوفلسطین به دلیل تشدید روند پیگرد و تعقیب اعضای این گروه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی پس از پخش این برنامه از شبکه تلویزیونی «الجزیره» خود را تسلیم نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان کرده است.

با این حال شب گذشته گردان بیشه شیرها با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد شایعات منتشر شده در رسانه ها در مورد ابوفلسطین اظهار داشت که تمامی اخبار منتشرشده در رسانه‌ها درباره برادر مجاهد ابوفلسطین نادرست است، چرا که هویت این شخص اساسا محرمانه است.

انتهای پیام/

نظر شما