شناسهٔ خبر: 57892770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

راز بزرگ ستاره استقلال فاش شد

یکی از بهترین یا بهترین پنالتی‌زن کنونی لیگ برتر کشورمان آرتور کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال است.

صاحب‌خبر -

راز بزرگ ستاره استقلال فاش شد

آرتور کوین یامگا، ۴ گل از ۱۵ گل استقلال تا این مقطع از فصل جاری را زده و در گلزنی تیمش مشارکت ۲۳ درصدی داشته و همراه با محبی موفق‌ترین بازیکن استقلال از این حیث است. مهم ترین مهارت یامگا نواختن ضربات پنالتی آن هم برخلاف حرکت گلرهای حریف است.

در هفته سیزدهم نیز همین بازیکن، پنالتی مشکوک و جنجالی تیمش را برخلاف جهت حرکت فرزین گروسیان دروازه بان صنعت نفت آبادان تبدیل به گل کرد. این هفته اما استقلال باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود که درون دروازه اش حامد لک گلر سابق و پنالتی گیر پرسپولیس را در اختیار دارد.

یکی از نزدیکان مس رفسنجان اما به ما خبر داد که آنالیزورهای این تیم و حامد لک راز پنالتی‌های آرتور کوین یامگا را کشف کرده اند. مسی‌ها پی برده‌اند که یامگا قبل از آخرین ضربه خود به توپ (هنگام نواختن ضربه پنالتی) مکث کوتاهی کرده و پس از فریب گلرحریف، پنالتی خود را برخلاف جهت حرکت او تبدیل به گل می کند.

تنها راه مهار این شکل پنالتی زدن ایستادن و مکث تا لحظه ضربه زدن او به توپ است و باید دید حامد لک در صورت گرفتن پنالتی به سود استقلال می تواند رکورد ویژه یامگا را شکسته و برای اولین بار پنالتی او را مهار کند یا نه؟

نظر شما