شناسهٔ خبر: 57590497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شهریاری در گفتگو با بولتن نیوز مطرح کرد؛

ترفند دشمنان برای اختلاف قومی- مذهبی در سیستان و بلوچستان/ مردم هوشیار و با بصیرتند

نماینده زاهدان با اشاره به برخی اتفاقات استان سیستان و بلوچستان از ترفند دشمنان برای اختلاف قومی- مذهبی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ردم استان هوشیار و با بصیرتند.

صاحب‌خبر -

گروه اجتماعی: نماینده زاهدان با اشاره به برخی اتفاقات استان سیستان و بلوچستان از ترفند دشمنان برای اختلاف قومی- مذهبی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ردم استان هوشیار و با بصیرتند.


حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به ترور مولوی عبدالواحد ریگی گفت: اینجانب شهادت مولوی ریگی را تسلیت می گویم و این اقدام دشمنان را محکوم می کنم.

وی افزود: آقای عبدالواحد ریگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و طرفدار نظام بود که به شهادت رساندن آن نشان از عمق کینه دشمنان دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ترور حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان در ۱۲ آبان امسال توسط افراد مسلح، گفت: همان تفکری که حجت الاسلام شهرکی را به شهادت رساند، همان تفکر مولوی ریگی را هم به شهادت رساند.

دکتر شهریاری تاکید کرد: نحوه شهادت مولوی ریگی نشان از سنگدل بودن دشمنان و روش داعش گونه آنهاست.

وی با بیان این که شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان با هم مشکلی ندارند، افزود: مردم استان متحد و در کنار هم هستند اما دشمنان با شهادت رساندن مولوی ریگی به دنبال تفرقه و اختلاف قومی- مذهبی هستند.

نماینده زاهدان در مجلس افزود: اما مردم استان دارای بصیرت و رشد فکری لازم هستند و در دام دشمنان نمی افتند.

شهریاری با بیان اینکه از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی می خواهیم قاتلین این شهید بزرگوار را شناسایی کنند، گفت: اینجانب مردم را به آرامش دعوت و تاکید می کنم با بصیرت خود ترفند دشمنان برای اختلاف قومی و مذهبی را خنثی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی استان در کنار هم بوده و مشکلی ندارند و دشمنان بدانند که تیر آنها به هدف نمی خورد.

نظر شما