شناسهٔ خبر: 57584783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر

اگر رونالدو جای مسی به همه توهین می‌کرد با او چه می‌کردند؟

یک خبرنگار انگلیسی گفت: وقتی رونالدو مرتکب اشتباه می‌شود، مرکز توجه قرار می گیرد، اما مسی در مقابل همه اشتباه کرد اما انگار کسی ندیده‌ چه اتفاقی افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرس مورگان، روزنامه‌نگار انگلیسی، عدم مجازات لیونل مسی پس از حمله لفظی به داور بازی آرژانیتن و هلند و توهین به بازیکن هلندی پس از پایان بازی را زیر سوال برد.

مورگان گفت: دیروز لیونل مسی با داور، سرمربی تیم حریف و یکی از بازیکنان هلند بدرفتاری کرد، فکر می‌کنم اگر کریستیانو رونالدو این کار را می‌کرد، توجه رسانه‌ها خیلی بیشتر از این می‌شد.

وی ادامه داد: وقتی رونالدو مرتکب اشتباه می‌شود، مرکز توجه قرار می‌گیرد، اما مسی در مقابل همه اشتباه کرد اما انگار کسی ندیده چه اتفاقی افتاده است.

سوال اینجاست که آیا ماتئوس لاهوز، داور مسابقه باید به دلیل رفتار لیونل مسی در مسابقه، کارت قرمز را به وی نشان می‌داد یا اینکه از ترس حمله رسانه‌ای و هواداران، این امر را نادیده گرفت‌.

مسی دیشب بعد از پایان بازی با هلند، چهره‌ای جدید و کمتر دیده شده را به نمایش گذاشت. لئو در مصاحبه تلویزیونی به فردی که پشت دوربین حضور داشت توهین کرد، سپس اظهارات تندی علیه فیفا انجام داد، در ادامه به لاهوز، داور بازی توپید و در نهایت نیز به خاطر نحوه بازی هلند از فن‌خال انتقاد کرده و کلماتی عجیب در مورد او به کار برد.

نظر شما