شناسهٔ خبر: 57584609 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بهترین مرکز خرید و تعمیر لوازم‌خانگی بوش

صاحب‌خبر -

مراکز تعمیرات لوازم‌خانگی باید مجوزهای لازم را از اصناف دریافت کرده و پروانه کسب داشته باشند تا فعالیت آن‌ها کاملاً زیر نظر سازمان‌های ناظر باشد. در غیر این صورت به طبع نه اجازه فعالیت دارند، نه می‌توان به آن‌ها بر مبنای خدماتی که ارائه می‌دهند اعتماد کرد. علاوه‌برآن، تجربه و همین‌طور خدمات پس از سرویس نیز موضوع مهمی است که باید همواره در این زمینه به آن تکیه کرد تا در نهایت یک مرکز خرید و تعمیر معتبر شناسایی گردد. اگر ساکن استان اصفهان هستید و به دنبال نمایندگی بوش در اصفهان جهت برطرف کردن عیوب لوازم خانگی بوش مانند تعمیر ظرفشویی بوش هستید، منطقاً می‌دانید که یک سری فاکتورها وجود دارد که به‌صورت پیش‌نیاز باید توسط این مجموعه‌ها رعایت شود. قطعاً هم دوست ندارید که تعمیر لباسشویی بوش و یا هر نوع دستگاه برقی خود را تحویل یک مرکز نامعتبر، بی‌تجربه و غیرمتخصص بدهید، اولین مسئله‌ای که باید در مورد انتخاب تعمیرگاه لوازم‌خانگی به آن توجه کنید، تخصص و اعتبار است.

انتخاب تعمیرکار لوازم‌خانگی بوش

بوش یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه و تجهیزات صنعتی در بازار جهانی می‌باشد. این شرکت سال‌هاست که فعالیت مداوم خود را با تکیه‌بر دانش فنی فوق‌العاده و دیرینه تولید انواع سیستم‌های برقی ادامه می‌دهد. ایرانیان نیز باتوجه‌به اصالت و کیفیت محصولات این شرکت، علاقه زیادی به خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه آن دارند. بحث تعمیر دستگاه‌های بوش پس از چند سال استفاده نیز مطرح است.

قبل از اینکه بتوانید تعمیرکار حرفه‌ای لوازم‌خانگی بوش را پیدا کنید، باید بدانید که چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. ابتدا به دنبال هرگونه مشکل آشکار در دستگاه باشید. آیا قطعات شکسته وجود دارد؟ گردوغبار یا کپک؟ آیا وقتی آن را روشن می‌کنید صدای عجیبی ایجاد می‌کند؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این موارد مثبت است، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.

اگر متوجه شدید که دستگاه شما خراب نیست، اما نیاز به تعمیر و نگهداری یا تعمیرات دیگر دارد، توصیه می‌کنیم این مراحل را دنبال کنید:

  1. نوع تعمیر دستگاه موردنیاز خود را به‌صورت آنلاین جستجو کنید
  2. با سازنده تماس بگیرید و اطلاعات مرکز خدمات آنها را بپرسید
  3. به مرکز خدمات مراجعه کنید و هزینه تعمیر را برآورد کنید

22

نکات کلیدی هنگام انتخاب تعمیرگاه لوازم‌خانگی بوش

درصورتی‌که مایل به انتخاب یک مرکز خرید و تعمیر لوازم‌خانگی بوش هستید، چند پله و راهکار به شما شرح می‌دهیم که می‌توانید بر اساس آن‌ها اقدام کنید. موضوع مهم این است که بسیاری از مراکز و تعمیرگاه‌ها، تعمیر عمومی انواع دستگاه‌ها را فراگرفته‌اند، اما باید بدانید که مسئله تأمین تجهیزات و قطعات در مورد هر برند، بحثی مفصل است.

سطح صلاحیت و تجربه

سایر موارد مهمی که در انتخاب شرکت تعمیرات لوازم‌خانگی باید در نظر گرفته شود، تجربه و صلاحیت است. تعداد سال‌های فعالیت یک شرکت را بررسی کنید و مطمئن شوید که آن‌ها فقط پرسنل آموزش‌دیده را استخدام می‌کنند. ممکن است مطمئن باشید که تکنسین بر اساس سطح تجربه خود می‌داند که با چه چیزی کار می‌کنند. اما مسئله این است که تعمیر برخی دستگاه‌ها نیاز به علم بیشتری دارد.

برند لوازم‌خانگی

بررسی کنید که آیا شرکت می‌تواند برند خاص شما را تعمیر کند یا خیر. این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود؛ زیرا لازم نیست نگران تأمین قطعات و تجهیزات باشید. به‌این‌ترتیب، صرف‌نظر از مشکل، باید با یک مرکز تعمیرات تماس بگیرید. به‌عنوان‌مثال، اگر ماشین لباسشویی خرابی دارید، بپرسید که آیا آنها در تعمیر آن مدل تخصص دارند یا خیر.

درخواست برآورد تعمیرات لوازم‌خانگی

هزینه تعمیر لوازم‌خانگی بوش، مسئله مهمی است که بسته به خدمات، تجربیات و تخصص یک شرکت و یا حاشیه سود آن متفاوت است. این نرخ‌ها توسط اتحادیه مشخص و مقرر می‌گردند و به طبع تعمیرکاران نیز باید در اساس آن هزینه را دریافت کنند. بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد یک شرکت تعمیر لوازم‌خانگی خوب، قیمت تعمیر را دریافت کنید. نرخ‌ها را مقایسه کنید و هزینه تعمیر معمولی خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید. این به شما در تعیین میزان هزینه‌ای که برای تعمیرات قرار است پرداخت کنید کمک می‌کند.

خدمات پس از فروش

تصور کنید که جاروبرقی شما توسط یک شرکت و یا تعمیرگاه، تعمیر شده است و حالا پس از گذشت چند ساعت از تحویل، درحالی‌که انگار دستگاه سالم بود، مجدداً دچار مشکل شده است، در این وضعیت پیشنهاد اصلی این است که به سراغ مرکزی بروید که گارانتی ارائه می‌دهد. اگرچه این گارانتی نمی‌تواند رسمی باشد،  اما به‌هرحال حداقل خیالتان راحت است که در صورت تکرار مشکل، این مرجع در قبال مشکل مسئولیت می‌پذیرد.

موضوع مهم دیگری که باید به آن اهمیت دهید، خدمات پس از فروش یا چیزی شبیه به گارانتی است. تعمیرات دستگاه‌های برقی به طبع توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌شود، اما تنها تعداد کمی ترجیح می‌دهند که این سرویس‌ها را با خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار دهند. درصورتی‌که به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی برند بوش هستید، حتماً این عامل و فاکتور را نیز کنترل کنید.

33

جمع‌بندی

دستگاه‌های برقی پس از مدتی استفاده، حتی اگر دچار مشکل هم نشوند، نیاز به سرویس خواهند داشت. در غیر این صورت، به طبع پس از مدت زمانی دچار ایرادتی شده و عملکرد معمول آن‌ها دیگر تبدیل به نقص‌های مداوم می‌شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود در هنگام انتخاب تعمیرکار لوازم‌خانگی، دقت عمل ویژه‌ای به کار بگیرید.

در این نوشتار در مورد نحوه انتخاب نمایندگی بوش در اصفهان، ارکان انتخاب یک تعمیرکار معتبر صحبت کردیم و در نهایت موضوع اصلی‌مان این بود که تعمیر دستگاه‌های برقی حساس است، انتخاب قطعات مورداستفاده و به‌کارگیری قطعات نو و غیر کارکرده نیز از جمله ارکانی است که باید توسط این مراکز رعایت گردد.

درصورتی‌که قصد دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان را دارید یا دیگر دستگاه‌های برقی خانه و محل کار شما که توسط بوش ساخته شده‌اند خراب شده است، بی‌گدار به آب نزنید. به‌هرحال شماتیک فنی این برندها اختصاصی است و بسیاری از مراکز در انجام عملیات تعمیر و تعویض یا تأمین قطعات آن‌ها دچار مشکل می‌شوند.

نظر شما