شناسهٔ خبر: 57584171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش کامران قاسمپور به سوال خبرنگار صدای آمریکا

ایسنا نوشت: دو ملی‌پوش شاخص و عنوان دار کشتی ایران در جام جهانی آمریکا، بر عزم ملی‌پوشان ایران برای شاد کردن دل مردم ایران با کسب عنوان قهرمانی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

در نشست خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، خبرنگار صدای آمریکا در حالی درباره اتفاقات اخیر ایران از کامران قاسمپور سوال کرد که اتحادیه جهانی کشتی مطرح کردن مسائل سیاسی در نشست خبری را ممنوع کرده بود. با این حال کامران قاسمپور در مورد سوال مطرح شده، اظهار کرد: این موضوعات در هر کشوری پیش می آید و در کشور ما هم یکسری مسائل پیش آمده است. وظیفه ما ورزشکاران ورزش کردن است، ما اگر اینجاییم نماینده مردم ایران هستیم و برای این اینجا آمده‌ایم که برای لحظه ای دل مردم را شاد کنیم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان، افزود: «ما هم از جنس مردم هستیم و جزو میلیون ها ایرانی حساب می‌شویم. اگر خوبی و خوشی هست یا بدی و اتفاقی است، برای کل مردم ایران است. ان‌شاءالله که همه ما و هر کسی که در ایران زندگی می کند از پس این مشکلات بربیاید.»

او خاطرنشان کرد: «ما سفیران ورزش ایران هستیم و وظیفه ما کشتی گرفتن است. ما آمده ایم دل مردم ایران را شاد کنیم. ان‌شاءالله که این اتفاقات هم بزودی حل شود که هم مردم عزیزمان و هم جامعه ایران به یک آرامشی برسند. ان‌شاءالله دل همه هموطنان ما در همه جای دنیا و داخل ایران شاد باشد.»

رحمان عموزاد دیگر آزادکار تیم ملی و دارنده مدال طلای جهان نیز در این نشست گفت: «خدا را شکر توانستم مدال جهانی را نصیب خودم بکنم. فقط خودم می توانم رقیب خودم باشم. دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم بهترین خودم باشم و مدال آوری کنم. بالاترین لذت برای من این است دل مردم کشورم را شاد کنم. ما آمده ایم بهترین خودمان باشیم. از جان مایه می گذاریم و تمام تلاشمان کسب عنوان قهرمانی است تا بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما همه سرباز کشورمان هستیم و از جان و دل مایه می گذاریم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

نظر شما