شناسهٔ خبر: 57577217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یکی مارتیتز را بگیرد؛

حمله و فحاشی دروازه‌بان آرژانتین به نیمکت هلند

امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین بعد از بازی دیشب صحبت های جنجالی علیه سرمربی هلند مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان تیم ملی آرژانتین پس از راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد و گلوله های سنگینی را علیه سرمربی هلند پرتاب کرد.

نبرد هلند و آرژانتین بعد از بازی نیز بسیار جنجالی دنبال شد و یکی از مهم ترین آن ها به ستاره آلبی سلسته یعنی امیلیانو مارتینز اختصاص داشت. دروازه‌بانی که با درخشش در ضربات پنالتی زمینه ساز صعود آرژانتین به نیمه نهایی جام جهانی شد.

مارتینز بعد از بازی اینگونه به لوئیس فن‌خال حمله‌ور شد: "او دینامیت را روشن کرد، می خواست دهانش را بسته نگه دارد. آنها قبل از بازی حرف های مزخرف می زدند. مربی‌شان گفت که اگر کار به ضربات پنالتی برود شانس اول برد هستند و می خواهند عصبانیت ناشی سال 2014 را از بین ببرند.

این فوتبال است و در زمین همه چیز مشخص می‌شود، آنها قبل از بازی زیاد صحبت کردند و این به من انرژی زیادی داد. من به آنها هم این را گفتم."

دروازه‌بان آلبی سلسته در ادامه درباره این که چطور صحبت های لوئیس فن خال به او و دیگر ستاره های آرژانتین روحیه داده گفت: "به هیچ چیز دیگری جز این که دهان آن ها را ببندم فکر نمی کردم. این عشقی است که آنها به من می دهند و باید آن را مرور کنم. من فکر می کنم فن‌خال باید دهانش را ببندد."

مارتینز در ادامه به متئو لاهوز، داور بازی دیشب نیز حمله کرد: "فکر می‌کردم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم.  2-0 پیش افتادیم، اساساً بازی را کنترل می کردیم.  داور فقط برای آنها اعلام خطا می کرد.

او بدون دلیل 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. او بیرون از محوطه جریمه برای آنها ضربات آزاد اعلام می کرد، مثل دو، سه بار. او فقط می خواست آنها گل بزنند، اساساً همین بود. بنابراین، امیدواریم که دیگر  این داور را برای بازی‌هایمان نداشته باشیم."

گفتنی است امیلیانو مارتینز بعد از پایان بازی ‌و درخشش در ضربات پنالتی به سمت نیمکت هلند رفته و با یک سری عباراتی که شبیه به فحاشی بود از خجالت لوئیس فن خال و دیگر از اعضای این تیم درآمد. البته این پایان خشم گلر آلبی سلسته نبود و او بعد از جشن صعود به نیمه نهایی با مصاحبه اش نیز خشم خود را سرمربی رقیب نشان داد.

نظر شما