شناسهٔ خبر: 57575602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به ادعای رئیس فدراسیون ایران؛

اعطای امتیاز میزبانی مسابقات تنیس زیر ۱۲ سال غرب آسیا به ایران

امتیاز میزبانی مسابقات تنیس زیر ۱۲ سال غرب آسیا به ایران اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران گفت: خوشبختانه پس از رایزنی کمیته بین المللی فدراسیون تنیس کشورمان و مدیر توسعه تنیس غرب آسیا در خصوص برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران و با موافقت فدراسیون جهانی تنیس (ITF) میزبانی این دوره از رقابت‌ها به ایران واگذار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها برای نخستین بار در رده سنی کمتر از 12 سال در کشورمان برگزار خواهد شد که طی آن ورزشکاران در دو بخش دختران و پسران از 7 تا 12 فرودین ماه در تهران به مصاف هم می‌روند.

وی تصریح‌کرد : پیش از این فدراسیون تنیس کشورمان در سال 96 این مسابقات را در رده سنی کمتر از 13 سال برگزار کرده و‌ ما امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده و پس از وقفه‌ای چند ساله، شرایط برگزاری مسابقات بین المللی فیوچرز نیز در ایران مهیا شود.

عزیزی از برگزاری 9 رویداد بین المللی در رده سنی کمتر از 18 سال در سال 2023 خبر داد و تاکید کرد: نخستین رویداد بین المللی ما در سال 2023 از اول بهمن ماه سال جاری در زمین‌های المپیک کیش آغاز خواهد شد که طی آن تنیسورهای در دو بخش آقایان و بانوان برابر هم صف آرایی می کنند.

نظر شما