شناسهٔ خبر: 57575303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری نشست مشترک میان رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی نشستی میزبان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بود تا در خصوص تعامل و نحوه همکاری مشترک میان دو فدراسیون بحث و بررسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، هماهنگی لازم در خصوص تعامل و همکاری های مشترک محور نشست مشترکی بود که در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی میان مهدی حیدری رئیس این فدراسیون با هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست که دکتر شادی قیاسی نایب رئیس و امیر رضایی نسب دبیرکل فدراسیون نجات غریق و غواصی ، دکتر جوکار رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز و دکتر کریمی مسئول امور هیات های استانی فدراسیون دانشگاهی هم حضور داشتند، برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات نجات غریق ویژه دانشجویان مورد توجه قرار گرفت.

مهدی حیدری در جریان این نشست مشترک با اشاره به گستردگی فعالیت های فدراسیون و تاکید بر اینکه پیشگیری از غرق شدگی و کاهش آمار مغروقین اولویت های کاری به حساب می آیند، گفت: رسیدن به این دو مهم از طریق آموزش میسر خواهد شد. در همین زمینه و به منظور آموزش به دانشجویان به خصوص دانشجویان رشته تربیت بدنی، فدراسیون آمادگی لازم را دارد.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه میان دو فدراسیون استقبال کرد و یادآور شد که هیات های استانی هم می توانند همکاری مشترک را در امور آموزشی و مسابقات داشته باشند.

هادی بشیریان هم در این نشست از همکاری با فدراسیون نجات غریق و غواصی استقبال کرد و بهره گیری از تجربیات این فدراسیون را برای توسعه هرچه بیشتر نجات غریق در ورزش دانشگاهی ارزشمند عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در هر دو فدراسیون نسبت به برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق اعلام آمادگی کرد.

بشیریان پیشنهاد داد که در اولین گام انجمن نجات غریق در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و هیات های استانی شکل گرفته و مسابقه چند جانبه ای میان بخش های مختلف با همکاری فدراسیون نجات غریق برگزار شود.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما