شناسهٔ خبر: 57575207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ارجونی در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری: استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه، برای جامعه و جامعه ستایشگری راهگشاست

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید از عملکرد و اقدامات سازمان بسیج مداحان این استان،صبح امروز با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

 

ارجونی، نماینده ولی فقیه در استان را پدر معنوی جامعه خواندند و هدف از این دیدار را استفاده از رهنمود های ایشان عنوان کردند که برای جامعه و جامعه ستایشگری راهگشاست.

 

وی در ادامه از تولید بیش ۱۰۰ محتوای فاخر با موضوعات عقیدتی،بصیرتی و تربیتی وتخصصی در عرصه ستایشگری توسط سازمان بسیج مداحان کشور اشاره کردند که در ایام الله مختلف سال در اختیار مداحان و هیئت های مذهبی قرار گرفته است.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور به دوره تربیتی مربیان نوگلان حسینی با شیوه ای جدید با هدف تربیت نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز کشور در گام دوم انقلاب اشاره کردند که توسط این سازمان به انجام رسیده است. و ازبرنامه ویژه برای استعداد یابی نوگلان حسینی در سطح کشور خبر دادند.

 

ارجونی در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات روضه های خانگی افزودند: امسال برای اولین بار دوره آموزشی جمعی از مدیران  جلسات روضه های خانگی با رویکردی متفاوت  در موضوع جهاد تبیین در حوزه جمعیت و فرزندآوری توسط سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شده است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز ضمن تشکر و خداقوت، تلاش های سازمان بسیج مداحان را بسیار ارزشمند ارزیابی کرده و فرمودند: با توجه به اثرگذاری بسیار عمیق مداحان، هیئت های مذهبی و جلسات روضه خوانی دشمن برای کم اثر کردن و به انحراف کشیدن این عرصه برنامه ریزی کرده است که باید با تلاش شبانه روزی نقشه های دشمن را خنثی کنید.

 

آیت الله صفایی بوشهری توجه به مسجد و مسجد محوری را اصل خواندنه و به اینکه درحوزه فعالیت های هیئت، مسجد باید محور باشد، اشاره نمودند.

نظر شما