شناسهٔ خبر: 57575086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تکلیف ملی پوش استقلال در هاله‌ای از ابهام/ ستاره آبی‌ها دربی را از دست داد؟

همراهی تیم استقلال در در دربی از سوی ابوالفضل جلالی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

صاحب‌خبر -

اگر چه این بازیکن اعلام کرده تا زمان آغاز دربی به شرایط ایده آل بدنی خواهد رسید اما هنوز پزشک تیم استقلال مجوز حضور این بازیکن در تمرینات گروهی را صادر نکرده است.

او در جریان همراهی تیم ملی در بازی با آمریکا به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو آسیب دیده است. ابوالفضل جلالی به همین خاطر نتوانست تیم استقلال را در مصاف دوستانه با نفت مسجد سلیمان همراهی کند. البته در روزهای اخیر به طور جدی تمرینات اختصاصی از سوی کادر پزشکی و بدنسازی تیم را دنبال کرده تا هر چه زودتر مجوز حضور در تمرینات تیم را به دست بیاورد.

استقلال در هفته جاری و احتمالا سه شنبه یعنی دقیقا یک هفته پیش از دربی بازی دوستانه جدیدی را برگزار خواهد کرد و تکلیف ابوالفضل جلالی در این مسابقه مشخص می شود. او اگر در این بازی به میدان بیاید، بدین معنی است که می تواند در دربی آبی ها را همراهی کند و در غیر اینصورت باید برای حضور در ترکیب استقلال باز هم منتظر بماند.

در غیاب ابوالفضل جلالی ریکاردو ساپینتو از جعفر سلمانی در ترکیب استقلال استفاده خواهد کرد. البته در هفته های منجر به تعطیلی لیگ برتر جعفر سلمانی مهره ثابت استقلال در پست دفاع چپ بود. ابوالفضل جلالی در مصاف استقلال با نساجی در سوپر جام که در کرمان برگزار شد، به دلیل سرماخوردگی شانس همراهی تیم استقلال را از دست داد.

نظر شما