شناسهٔ خبر: 57574779 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت مهمترین رویکرد برنامه توسعه هفتم است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت مهترین رویکرد برنامه توسعه هفتم کشور است که همه ساز و کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها در راستای تحقق این هدف بزرگ خواهد بود.

صاحب‌خبر -

مهرداد عرب اول گغت: برنامه هفتم توسعه، چهارمین برش از سند ۲۰ ساله چشم انداز و اولین برنامه بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: ۲۱ شهریور ماه امسال سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور ابلاغ و پس از آن در دوم آذر ماه بخشنامه، خط مشی و چارچوب کلان برنامه هفتم توسعه تدوین شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت این برنامه در اختیار سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر وزارتخانه‌ها قرار گرفت تا بر مبنای آن لایحه برنامه هفتم در مدت کوتاه تدوین و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

وی، تلاش، صداقت و تعهد دستگاه‌های اجرایی و کارگزاران نظام، همراهی و همفکری صاحب نظران و متخصصان و همراهی آحاد مردم و فعالان اقتصادی را سه شرط مهم تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.

به گفته عرب اول، برنامه هفتم توسعه به عنوان چهارمین برش از سند چشم انداز ۲۰ ساله و اولین برنامه بیانیه گام دوم انقلاب، بسیار حائز اهمیت است و اهداف کلانی را دنبال می‌کند.

نظر شما