شناسهٔ خبر: 57574587 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خط و نشان بیشه شیران برای رژیم صهیونیستی

گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) فلسطین جمعه شب با برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های نابلس در کرانه باختری رود اردن برای رژیم صهیونیستی خط و نشان کشید.

صاحب‌خبر -

ده‌ها نفر از نیروهای این گروه مقاومت در کنار مراسم ترحیم چهلم "ودیع الحوح" یکی از فرماندهان شهید خود، رژه مسلحانه در خیابان‌های شهر نابلس برگزار کردند تا اعلام کنند همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند و آن را ترک نخواهند کرد.

در این رژه نظامی ده‌ها تن از افراد مسلح عرین الاسود با لباس یونیفرم حضور داشتند.

سخنگوی این گروه مقاومت در بیانیه ای که قرائت کرد، افزود: ما متعلق به تمام فلسطین هستیم و به اتحاد و یکپارچگی در خون، مبارزه و عملیات مسلحانه باور داریم.

وی افزود: اعضای عرین الاسود، فرزندان تمام گروه های مقاومت هستند.

سخنگوی این گروه مقاومت خطاب به صهیونیست‌ها افزود: به تمام کسانی که خیال می کنند، عرین پایان یافته می گوییم که شما متوهم هستید؛ عرین با وجود جراحتی که دارد، اما همچنان استوار است.

مفزاکی راعم، خبرنگار و تحلیلگر صهیونیست در واکنش به این رژه گفت: کسی که می‌گوید بیشه شیران تمام و معدوم شده، باید بار دیگر خوب فکر کند!

خط و نشان بیشه شیران برای رژیم صهیونیستی

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲۵ اکتبر سال جاری از تصفیه حساب الحوح ۳۱ ساله خبر داد و گفت که وی فرمانده گروه عرین الاسود بوده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، در آن زمان ارتش رژیم صهیونیستی دست به یک عملیات نظامی گسترده در نابلس زد که در جریان آن ۶ فلسطینی شهید و ۳۳ نفر دیگر زخمی شدند.

عرین الاسود یک گروه مقاومت تازه تأسیس است که بر این باور است که اعضای آن متعلق به تمام گروه های مقاومت هستند و مقر خود و نقطه آغاز عملیات خود را بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری قرار داده است.

رژیم صهیونیست در حملات اخیر به شهر نابلس، خواست این گروه تازه تاسیس مقاومت را ریشه کن کند؛ اما رژه امروز این رزمندگان خلاف گفته و اهداف اعلامی اشغالگران را نشان می‌دهد.

 

نظر شما