شناسهٔ خبر: 57574336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لژیونرها؛

ستاره ایرانی تقریبا یک ست برای تیمش گرفت

تورشاد با عملکرد خیره کننده بردیا سعادت به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یکی دو سال سخت که بردیا سعادت پشت سرگذاشت نهایتا این ستاره جوان امسال یک تصمیم درست اتخاذ کرده و در تیمی به میدان می‌رود که توانسته در آن قابلیت های واقعی خود را به نمایش بگذارد.

ستاره جوان والیبال ایران در رقابت های قهرمانی جهان غایب بود اما به نظر می‌ر‌سد که تمام توان خود را به کار گرفته تا به یک بازیکن کلیدی در تیم ملی تبدیل شود و عملکرد او در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه نیز گواه همین مسئله است.

گزاف نیست اگر بگویم که بردیا سعادت یکی از بهترین بازیکنان سوپرلیگ ترکیه تا اینجای مسابقات بوده است. تورشاد در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و قطعاً ستاره ایرانی نیز نقش زیادی در این عملکرد فوق العاده باشگاه ترکیه‌ای ایفا کرده است.

در همین راستا تورشاد در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف توکات رفت و موفق شد در سه ست متوالی حریف خود را شکست دهد. سعادت در این بازی نمایش خیره کننده‌ای داشت و تقریباً یک ست برای تیمش کسب کرد. این ستاره ایرانی با کسب ۲۳ امتیاز در پیروزی مهم تورشاد نقش ویژه ای ایفا کرد.

همچنین دیگر لژیونر والیبال ایران در سوپرلیگ ترکیه یعنی مرتضی شریفی نیز دیشب در جریان پیروزی گالاتاسرای مقابل آلتکما به میدان رفت و ۶ امتیاز برای تیمش به دست آورد. شریفی هم همچون بردیا سعادت یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بوده و نشان داده که از انگیزه های بالایی برای به دست آوردن یک جایگاه ثابت در تیم ملی برخوردار است.

نظر شما