شناسهٔ خبر: 57574247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

انتظار چنین فوتبال زشتی را از هلند نداشتیم

تیم ملی آرژانتین در یک دیدار هیجان انگیز و جنجالی موفق شد هلند را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ شود. لیونل اسکالونی در نشست خبری بعد از این بازی با تاکید بر فوتبال زیبای شاگردانش که به پیروزی منجر شد، اعتراف کرد بازی زشت تیم هلند باعث غافلگیری آنها شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، تیم ملی آرژانتین در یک دیدار هیجان انگیز و جنجالی موفق شد هلند را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 شود. لیونل اسکالونی در نشست خبری بعد از این بازی با تاکید بر فوتبال زیبای شاگردانش که به پیروزی منجر شد، اعتراف کرد بازی زشت تیم هلند باعث غافلگیری آنها شده بود.

او گفت: بازی داغ و پرهیجانی بود. به هر حال مرحله یک چهارم نهایی بود و اتفاقات آن سرنوشت تیم‌ها را تعیین می کرد. تیم ما یازده مرد در زمین داشت و لیونل مسی هم نقش بسیار مهمی در موفقیت آرژانتین داشت. او نشان داد که بهترین بازیکن تمام دوران است و ما از اینکه او را کنار خود داریم، خوشحال هستیم.

سرمربی آرژانتین در مورد سبک بازی تیم ملی هلند که مورد انتقاد آنها واقع شده بود، تاکید کرد: هلندی ها طوری بازی کردند که من از آنها انتظار نداشتم. اما هر تیم و هر مربی تصمیم می گیرد که چگونه بازی کند. من در مورد فلسفه فوتبال آنها صحبت نمی کنم اما به طور کلی در نیمه دوم بازی زشتی انجام دادند. ما هیچ شانسی نداشتیم و بازی مدام قطع می شد ولی آنها به هر حال آزاد هستند که هر  طور می خواهند بازی کنند.

اسکالونی در مورد شرایط تیمش بعد از دریافت دو گل و به تساوی کشیده شدن کار در لحظات پایانی گفت: ما فشار خیلی زیادی را متحمل شدیم. بازی خیلی سخت شده بود ولی ما آن را در زمین برای مردم زندگی کردیم. همچنین دیه‌گو مارادونا از بهشت ما را می بیند و تا پایان نیز کنار ما خواهد بود و برای او هم تلاش می کنیم.

با وجود انتقادات تند مسی از لاهوز، سرمربی آرژانتین ترجیح داد در مورد داوری خیلی صحبت نکند. او در رابطه با قضاوت داور اسپانیایی گفت: تصمیمات داور بارها مرا خشمگین کرد. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون بعدا جریمه خواهم شد. به طور کلی چون هر صحبتی با جریمه روبرو می شود، شما خیلی نمی توانید در مورد داوری اظهار نظر کنید و فیفا باید این موضوع را بررسی کند.

اسکالونی در مورد حریف تیمش در مرحله نیمه نهایی تاکید کرد: کرواسی حریف بسیار سرسختی است. آنها بازیکنان بزرگی دارند و به خوبی به توانایی های خود واقف هستند. کرواسی از جام جهانی قبلی تا امروز سرمربی خود را حفظ کرده و این کار را مقابلش سخت می کند.

 

نظر شما