شناسهٔ خبر: 57573361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اولین حضور، اولین جام/ فرنگی کاران طلایی با جام طلایی به خانه برگشتند

تیم سپاهان در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی با غلبه بر فولاد خوزستان به قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم کشتی‌ فرنگی این سپاهان با هدایت رسول جزینی در مرحله نهایی مسابقات لیگ‌ برتر کشتی‌فرنگی عصر روز گذشته جمعه ۱۸ آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و با نتیجه  این تیم را شکست داد تا جام قهرمانی بیست‌ و دومین دوره لیگ برتر را از آن خود کند.

علی‌ نوربخش در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی را با نتیجه ۳ بر یک به پویا دادمرز واگذار کرد؛ در دسته ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در رقابت با پویا ناصرپور با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

آرمین محب‌ثابت کشتی‌گیر وزن ۶۳ کیلوگرم سپاهانی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ایمان محمدی شد؛ دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۴ بر ۲ بر محمدجواد رضایی غلبه کرد.

در دسته ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا رستمی به دلیل مصدومیت کشتی نگرفت و ۵ بر صفر بازنده شد، محمدرضا مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر یک از سد امین کاویانی گذشت.

علیرضا محمدی در دسته ۸۲ کیلوگرم ۵ بر ۴ پژمان پشتام را شکست داد ؛ ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با حساب ۳ بر یک سعید کریمی‌زاده را از پیش رو برداشت.

تیم کشتی سپاهان

مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل مهدی فلاح، با توجه به ترتیب امتیازات پیروز میدان لقب گرفت و در پایان علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر صفر امیر منجزی را شکست داد.

تیم کشتی سپاهان

تیم کشتی سپاهان

تیم کشتی سپاهان

تیم کشتی سپاهان

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما