شناسهٔ خبر: 57573320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مارادونایی‌ترین روزهای مسی!

درگیری لفظی ستاره آرژانتین با وگهورست و فن‌خال

لیونل مسی بعد از پایان بازی با هلند، چهره‌ای جدید از خود در خارج از زمین رو کرد؛ یاغی‌تر از همیشه و یک‌تنه علیه همه.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به عقیده خیلی‌ها در مارادونایی ترین نسخه خود به  سر می برد. او این جمعه پس از پیروزی حماسی آرژانتین مقابل هلند در ضربات پنالتی، گارد همیشگی خود را کنار گذاشته و چهره‌ای جدید و کمتر دیده شده را به نمایش گذاشت تا این بار، هم در زمین و هم خارج از آن، شبیه دیه‌گوی یاغی شود. لئو در مصاحبه تلویزیونی به فردی که پشت دوربین حضور داشت توهین کرد، سپس اظهارات تندی علیه فیفا انجام داد، در ادامه به لاهوز، داور بازی توپید و در نهایت نیز به خاطر نحوه بازی هلند از فن‌خال انتقاد کرده و کلماتی عجیب در مورد او به کار برد.

خطاب به بازیکن حریف: به چی نگاه می کنی احمق!

درست در لحظه شروع مصاحبه  با کانال TyC Sports در منطقه میکسدزون ورزشگاه لوسایل، لیونل مسی متوجه حضور فردی در پشت دوربین شد. او با اشاره دست از این فرد خواست تا صحنه را ترک کند و این جملات را نیز به کار برد: "به چی نگاه می کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق..." حدس اینکه یکی از اعضای تیم ملی هلند، مخاطب مسی بوده کار سختی نیست. برخی از رسانه‌ها معتقدند که مسی خطاب به وگهروست این جملات را گفته و برخی نیز اعتقاد دارند که مخاطب کاپیتان آرژانتین یکی از اعضای کادر فنی هلند بوده است.

ویدیوی این صحنه صداها هزار بار در‌ شبکه های اجتماعی دیده شده است. در این ویدیو لیونل مسی با احمق خطاب کردن بازیکن حریف از او با لحنی بد می‌خواهد تا صحنه را ترک کند.

شاخ به شاخ با فن‌خال: او فقط ادعایش می شود

قبل از این اظهارات جنجالی، مسی دعوا را در همان زمین شروع کرده بود. او که از صعود به نیمه نهایی شاد بود، به سمت نیمکت ذخیره‌های نارنجی پوشان رفت. شماره ده البی سلسته در حالی که در حین صحبت دست های خود را هم به نشانه شاخ و شانه کشیدن بالا و پایین می آورد به فن‌خال نزدیک شده و از ادگار داویدز به عنوان مترجم استفاده کرد و جملاتی را به سرمربی باتجربه حریف گفت.

مسی در صحبت های بعد از بازی خود نیز حسابی از خجالت فن‌خال و سبک بازی تیم او در آمده و گفت: "ما برای کسب این برد سختی‌های زیادی کشیدیم ولی خب یک چهارم نهایی جام جهانی همین است و صعود به مرحله بعدی، زیباترین و مهمترین موضوع بود. در مورد سبک بازی هلند هم باید بگویم که فن‌خال مدعی ارائه فوتبال ناب است اما زدن توپ‌های بلند، تمام کاری بود که تیم او در طول بازی انجام داد. او بازیکنان قدبلند را به تیمش اضافه کرد و سانتر و توپ‌های بلند تنها تاکتیکش بود."

مسی بلافاصله بعد از پایان بازی به سمت نیمکت حریف رفته و اینگونه از خجالت فن خال درآمد. در این صحنه دیگر اعضای کادر فنی هلند سعی داشتند تا لئو را آرام و از بیخ پیدا کردن قضیه جلوگیری کنند.

داور در سطح این بازی نبود و از قبل نگران بودیم

مسی در ادامه صحبت‌های آتشین خود، متئو لاهوز را هم از دم تیغ گذراند و با انتقاد شدید از قضاوت این داور اسپانیایی تاکید کرد: "نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون محروم می شوم ولی همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. ما قبل از بازی هم نگران بودیم و فیفا برای چنین بازی‌هایی نباید از این داورها استفاده کند. او در حد این بازی نبود و وظیفه خود را به خوبی  انجام نداد. لاهوز تصمیم هایی گرفت که باعث شد بازی به وقت اضافه کشیده شود."

نظر شما