شناسهٔ خبر: 57572630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فن‌دایک از دلایل شکست تلخ می‌گوید

پنالتی تمرین کردیم اما نه با هشتادهزار آرژانتینی!

کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" ویرجیل فن‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند بعد از پایان بازی برابر آرژانتین در مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد. او که پنالتی اول تیمش برابر آرژانتین را از دست داده بود، با ناامیدی نسبت به آن صحنه صحبت کرد و از اینکه تیمشان با این همه تمرین، موفق به عبور از آرژانتین نشده، حسابی ناراحت بود.

ویرجیل در مورد از دست دادن پنالتی گفت:"من بسیار ناامید هستم. ما خیلی تمرین کردیم، اما موقعیتی که هشتاد هزار آرژانتینی سوت می زنند را نمی توان شبیه سازی کرد. بعد از آن، شاید اگر توپ کمی گوشه‌تر می‌رفت شرایط عوض می‌شد."

از دست رفتن شانس صعود و قهرمانی در نبود برزیل، بخش دیگر صحبت‌های فن‌دایک بود:"ما واقعاً ایمان داشتیم که امشب با این گروه خاص از بچه ها این اتفاق می افتد و صعود می‌کنیم اما متاسفانه نشد. من ناامید، غمگین و همه جوره درهم هستم."

جدایی فن‌خال از هلند بخش پایانی صحبت‌های فن‌دایک را به خود اختصاص داد؛"ما از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم. حیف شد که اینطور به پایان رسید. من افتخار می کنم که کاپیتان تیم او بودم و برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

نظر شما