شناسهٔ خبر: 57572446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیشبینی عجیب ستاره ملی‌پوش پرسپولیس در رختکن!

تنها بازیکن پرسپولیس که گفته بود کرواسی برزیل مدعی را حذف خواهد کرد، علیرضا بیرانوند بود

صاحب‌خبر -

جام جهانی به مراحل حساس خودش رسیده و این روزها خیلی‌ها در خصوص این رقابت‌ها و بازی‌های جذاب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حرف می‌زنند. این مرحله از دیروز و با یک شگفتی بزرگ آغاز شد و در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کرواسی که در مرحله قبل به زحمت و در ضربات پنالتی مقابل ژاپن شگفتی ساز به برتری رسیده بود، موفق شد برزیل پرستاره و مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی را هم شکست دهد و به جمع ۴ تیم نهایی جام جهانی صعود کند.

خیلی‌ها فکر می‌کردند با توجه به ستاره‌های زیاد برزیل در همه خطوط و البته خستگی تیم کرواسی، برزیل کار سختی برای صعود به نیمه نهایی نخواهد داشت. با این حال فوتبال بار دیگر همه را شگفت زده کرد و کرواسی نه تنها کم نیاورد، بلکه پا به پای برزیل مدعی بازی کرد و در نهایت هم با در ضربات پنالتی پرافتخارترین تیم دنیا را شکست داد و برای دومین دوره پیاپی به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کرد.

با وجود حذف تیم ملی از جام جهانی و بازگشت ملی پوشان به ایران، تب و تاب جام هنوز بین فوتبالی‌ها و حتی بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم وجود دارد و این روزها در تمرینات تیم‌های لیگ برتری هم شاهد این هستیم که خیلی‌ها در مورد جام جهانی و این رقابت‌ها صحبت می‌کنند. در تمرین جمعه پرسپولیس اما اتفاق جالبی رخ داد. بازیکنان بعد از تمرین و وقتی قصد داشتند لباس‌های خود را عوض می‌کردند، صحبت بین آن‌ها به سمت بازی‌های حساس یک چهارم نهایی رفت.

همه بازیکنان و حتی کادر فنی پرسپولیس معتقد بودند برزیل به راحتی کرواسی را شکست خواهد داد و راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد. در این بین تنها کسی که پیشبینی کرد کرواسی برنده جدال با برزیل خواهد شد، علیرضا بیرانوند بود. گلر ملی پوش پرسپولیس که خودش در جام جهانی حضور داشت و به تازگی هم از این رقابت‌ها برگشته و در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود، در رختکن پیشبینی جالبی انجام داد که باعث تعجب بقیه شد. علیرضا خطاب به همبازیان و مربیانش گفت قطعا کرواسی برزیل را شکست می‌دهد و من از برد کرواسی مطمئن هستم.

بعد از این صحبت‌ها خیلی‌ها با تعجب به صحبت‌های بیرانوند گوش کردند .مربیان برزیلی پرسپولیس یعنی اوسمار و ننکا هم خیلی به صحبت‌های بیرانوند توجه نکردند و می‌گفتند تیمشان مدعی اصلی قهرمانی است. آن‌ها تقریبا از برد تیمشان مطمئن بودند ولی قطعا بعد از پایان بازی برزیل و کرواسی به پیشبینی جالب بیرانوند فکر می‌کردند.  

نظر شما