شناسهٔ خبر: 57572226 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

صوت | یک عاشقانه آرام

کتاب صوتی یک عاشقانه آرام اثر نادر ابراهیمی روایتی شنیدنی از زندگی زوجی عاشق است که گفت‌وگوهای جذابی در بین آن‌ها رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -
تعداد بازدید : 2
<div id="video-display-embed-code_753098" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1389862/753098?width=400&height=300"></script></div>

این کتاب شما را به فکر وا می‌دارد و متوجه این موضوع می‌کند که نباید به عشق به چشم یک خاطره و عادت نگاه کنید.

این کتاب سرشار از جملات تاثیرگذار و ناب در باب عشق و عاشقانه زندگی کردن است. داستان روایتی از زندگی گیله‌ مردی معلم‌ مسلک و عاشق‌ پیشه که در سفری به منطقه آذربایجان دل به دختری زیبا می‌بندد که هر دو از جنبه سابقه فعالیت سیاسی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

«یک عاشقانه آرام» در واقع روند و مراحل و برنامه‌ریزی‌های زندگی مبتنی بر عشق دو شخصیت انقلابی و پرشور و حرارت را نشان می‌دهد که یکی اهل گیلان و دیگری از دیار آذربایجان است.

نادر ابراهیمی در این کتاب نیز همچون دیگر آثارش در سینما، تلویزیون، شعر و ادبیات، تلفیقی از نگاه فلسفی و ذوق ادبی را با استفاده از تجربیات مختلفی که در عرصه‌های مختلف داشته،‌ کنار هم گذاشته است.

پیام دهکردی در کتاب حاضر، با بهره‌گیری از تجربه و توانایی خود در اجرای نقش‌های متفاوت در هنر نمایش و فقط با استفاده از صدایش، دو شخصیت حقیقی این داستان را پیش چشمان ما می‌سازد.

با وجود اینکه ابراهیمی در متن خود بیش از آنکه در مورد ظواهر زندگی دو شخصیت خود صحبت کند، درباره حس و درون آن‌ها صحبت کرده است، اما هنر پیام دهکری در این میان ساختن تمام‌ قد این دو شخصیت پیش چشمان مخاطب است تا جایی که شنونده این اثر، خود را ناظری آگاه بر روند زندگی عاشقانه دو شخصیت داستان می‌بیند و نه مخاطبی گذرا! کتاب صوتی «یک عاشقانه آرام» با صدای پیام دهکردی توسط انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است.

نظر شما